خانهاخبار
کدام پرچمدار ۲۰۱۶ مصرف باتری بهتری دارد؟

کدام پرچمدار ۲۰۱۶ مصرف باتری بهتری دارد؟

به فکر خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید؟ مصرف و طول عمر باتری گوشی هوشمند برای شما اهمیت زیادی دارد؟ در ادامه مطلب می‌تواند مصرف باتری بهترین پرچمداران 2016 بازار را با هم مقایسه کنید و ببینید باتری کدام یک بیشتر کار خواهد داد.
۱۳۹۵/۸/۱۵

سایت فون‌آرنا نموداری از گوشی‌های هوشمند سال 2016، که بهترین طول عمر باتری را دارند، منتشر کرده است که بسیار جالب توجه است. گوشی‌هایی که نام آنها در تصویر دیده می‎شود همگی توسط فون‌آرنا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و طول عمر باتری آنها سنجیده شده است. بر این اساس iPhone 7 Plus بهترین عملکرد در مصرف باتری را به دست آورده در حالی که ظرفیت باتری آن از برخی گوشی‌های این فهرست کمتر است.

به جز آیفون 7 سایر پرچمداران مطرح بازار نتوانسته‌اند از فون‌آرنا نمره عالی کسب کنند. البته باتری Galaxy Note 7 مرحوم توانسته بود پرچمدار 5.5 اینچی اپل را شکست دهد ولی با توقف تولیدش دیگر نمی‌توان آن را به حساب آورد.

با اینکه عمر باتری هر یک از این گوشی‌ها ممکن است، بسته به نوع استفاده اشخاص، متفاوت از نتایج نشان داده شده در نمودار باشد؛ مقایسه انجام شده کمک خوبی در هنگام خرید به شما خواهد کرد.

image

روش آزمایش برای همه گوشی‌ها به این شکل انجام شده است:

شدت نور نمایشگر همه گوشی‌ها روی 200 نیتز تنظیم شده است سپس هر یک تحت آزمایشات دقیق مرورگر قرار گرفته است تا شرایط استفاده عادی از یک گوشی هوشمند شبیه سازی شود. مدت زمان نوشته شده در نمودار بالا نمایانگر مدت زمان روشن ماندن نمایشگر در طول انجام این تست است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۹/۱۹
فون ارنا کلا خالی بنده

rs76

۱۳۹۵/۹/۱۹
تا دیروز که باطریه اچ تی سی 10 هم از ایفون7 بهتر بود هم از اس7اج!!!!!!!داستان چیه
اوه اوه منبع فون ارنا سایت مخصوص سامسونگ.همین سایت تا دو سال پیش هرچی مقایسه داشت اچ تی سی اول میشد یهو سامسونگ شد هیچ خبری ام از اچ تی سی توش نیست یعنی اصلا مشکوک نیستا این سایت کاملا داره راست میگه
بابا من خودم اس7اج با 10 گذاشتم بغل هم زدم رو تایمر بقران اچ تی سی 6 دقیقه طول کشید تا 1درصد کم کنه ولی اس7اج 3 دقیقه و خورده ای
بخدا راست میگم تازه نور صفحه ها تا اخر بود ولی سامسونگ روشنایی کمتری داشت تازه 600میلی امپر ام باطری بیشتری داره نسبت به 10

مهدی

۱۳۹۵/۹/۱
حححححح ایفونseببین از اس۷ ایج اولین بهترین گوشی سال جلوتره خخخه چاخانه باووووو
فقطsamsung S7edge

sina

۱۳۹۵/۸/۲۵
آره آره فعلا رقابت بین سامسونگ و اپل دوست من

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۲۳
در تست باتری معیار PCMark که یک محتوای مشخص تصویری و مبتنی بر وب را به صورت لوپ از شارژ 100 درصد گوشی تا تنزل آن به زیر 20 درصد تکرار می‌کند اکسپریا ایکس موفق شد به زمان فوق‌العاده 10 ساعت و 4 دقیقه دست پیدا کند. ارزش این عدد زمانی مشخص می‌شود که آن را با زمان 6 ساعت و 12 دقیقه LG G5، یا 6 ساعت و 27 دقیقه HTC 10 یا 7 ساعت و 9 دقیقه گلکسی S7 در همین تست مقایسه کنیم. در دنیای واقعی XPERIA X به سادگی می‌تواند با کنترل مصرف انرژی، آفتاب روز سوم را نیز با یک بار شارژ مشاهده کند.