خانهاخبار
ال جی G6 مجهز به اسکنر عنبیه چشم است

ال جی G6 مجهز به اسکنر عنبیه چشم است

ال جی در نسل جدید پرچمدار خود، LG G6، از اسکنر عنبیه بهره می‌برد؛ اسکنری که در دوربین جلو این گوشی جای گرفته است.
۱۳۹۵/۸/۱۱

ال‌جی جی 6 احتمالا سال آینده بدون ماژول‌های اضافی، که LG Friends نامیده شده بودند، عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد این گوشی به اسکنر عنبیه چشم مجهز است. برخلاف گلکسی نوت7 سامسونگ، که از دو ماژول جداگانه برای دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم بهره می‌برد، جی6 ال‌جی احتمالا از یک ماژول برای این دو برخوردار است. ظاهرا استفاده از نوعی فیلتر اجازه می‌دهد یک بخش عملکردی دوگانه داشته باشد.

image

اما نکته جالب توجه در این میان فضای کمی است که ماژول مشترک دوربین جلو و اسکنر اشغال می‌کند؛ فضایی که از فضای ماژول جداگانه دوربین جلو کمتر است.

در حال حاضر اطلاعات ما در مورد جی6 ال‌جی خیلی کم است و از بسیاری از جزئیات آن آگاه نیستیم. با گذشت زمان و نزدیک شدن به موعد عرضه این گوشی کم‌کم خبرهای بیشتری در مورد این محصول به گوش می‌رسد. پس منتظر باشید.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

میلاد

۱۳۹۵/۸/۲۴
چیزی که واضح هست اینه که ال جی داره پیشگام میشه در خلق نوآوری و بهبود کارایی
حالا شما قبول کنی یا نه مهم نیس

ارسان

۱۳۹۵/۸/۱۳
من خودم طرفدار سامسونگ هستم.ولی به نظر من استفاده از تکنولوژی یکدیگر کپی کاری نیست.این تبادل علم هستش.اینکه طراحی یک گوشی رو برداری استفاده کنی مخصوصا از نقاط عطف طراحی یک برند اسمش کپی کاریه.مثلا ABS رو بنز اختراع کرد.و عرضه کرد این تکنولوژی رو.خوب شرکت ها دیگه خودروسازی هم استفاده کردن و یک استاندارد شد.نمیشه بگیم کپی کردن.تبادل تکنولوژی کردن برای ایمنی و امنیت بیشتر.حالا سنسور اثر انگشت.سنسور عنبیه.فوکوس لیزری... و از این قبیل قابلیت ها به نظر من تقلید حساب نمیشه.تکامل و تبادل علم و تکنولوژی هستش.موفق باشید.

jeyJet

۱۳۹۵/۸/۱۲
شرکت های سامی و ال جی ترکیدشون شرف داره به اچ تی سی چینی تایوانی ورشکسته

محمد

۱۳۹۵/۸/۱۲
خدا یه پولی به مابده یه خورده تعقل و تفکر به تو

محمد

۱۳۹۵/۸/۱۲
سنسور عنبیه لومیا ۹۵۰ چند بار که بهش نگاه میکردی یه بار صفحه نمایش روشن میشد اما سامسونگ با عینک هم به سرعت عمل میکرد فرق سامسونگ با ماکروسافت در اینه ماکروسافت همون شرکتی
بود که نوکیایه افسانه ای را به اون وضع و روز انداخت