خانهاخبار
تماشا کنید: V20 ال جی چقدر مقاوم است؟

تماشا کنید: V20 ال جی چقدر مقاوم است؟

امسال ال جی گوشی وی 20 را به عنوان جانشین وی 10 معرفی کرد. این گوشی نیز همچون قبلی استاندارد نظامی دارد و می‌تواند در برابر حوادث مختلف از خود مقاومت خوبی نشان دهد.
۱۳۹۵/۸/۳

LG V10 واقعا گوشی خوبی است؛ یکی از پرچمداران موفق سال 2015 که ال‌جی توانست با طراحی متفاوت و سخت‌افزارهای خوبی که در آن استفاده کرده کاربران را مجذوب آن کند. با اینکه هنوز هم V10 از نفس نیفتاده است و می‌تواند شانه به شانه پرچمداران 2016 حرکت کند، شرکت سازنده آن تصمیم گرفت V20 را به بازار بفرستد، به این امید که موفقیت سال گذشته دوباره تکرار شود.

ال‌جی ادعا می‌کند V20 همچون V10 توانسته است استاندارد نظامی MIL-STD-810G را اخذ کند؛ به این ترتیب انتظار داریم که با محصولی بسیار مقاوم روبرو باشیم که در صورت وقوع حوادث مختلف، آسیب زیادی به آن وارد نشود.

در ویدئوی زیر گوشی V20 ال‌جی با کلید، تیزبر و فندک تحت آزمایش قرار می‌گیرد تا مشخص شود دوام و مقاومت آن چه اندازه است. این ویدئو را تماشا کنید و به ما بگویید به نظر شما V20 به اندازه V10 محکم است یا نه.

 

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

امید رمضانی

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
من این گوشی رو خریدم صفحه روی لنز دوربین پشتی خیلی خیلی خیلی ضعیف هست و با یه فشار خرد میشه تعویضش هم 100تومن خرج داره

yhs

۱۳۹۵/۸/۱۴
من میگم برای اینکه مطمن تر شه قشنگ بیاد با ی تانکی چیزی از روش رد شه خرد ک میشه بگه بیا!دیدی؟اصن مقاوم نیست ک

ارسان

۱۳۹۵/۸/۱۳
ال جی یه شرکت دوست داشتنیه.چون واقعا سعی و تلاش می کنه ایده و طرح های جدید بده.پیشرو هستش در ارائه تکنولوژی.موفق باشید.

.....

۱۳۹۵/۸/۱۰
واقعا کی این کارا رو میکنه؟!!گوشی رو میبرن از ۲۰۰متری میندازن تو کوره میذارن با چکش میزنن له میکنن! بابا طرف گوشی میگیره استفاده کنه اینا چیه خب؟طرف کجا میره ۲۰۰متر بالا ک گوشی بیفته؟حتما روی هر ساختمونی میره میره لبه جلوی ساختمون میشینه!
دیووانه!

jeyJet

۱۳۹۵/۸/۸
بابا بذار چشمشون درآد
اینا همون طرفدار های حسود سامی منفجره هستن...خوشم اومد توی تست مقاومت وی 20 مدام گوینده گفت خدا رو شکر گوشی منفجر نمیشه کلی تیگه بار سامی کپی کرد...یا اون آیفون 7 با 5 میلیون قیمتشون که مثل سامی کپی داره میترکه...میخوام بدونم با کاتر نمیشه رو بدنه هواپیما خش انداخت؟؟؟با همین کاتر من تمام مدل های سامی و اپل رو ورقه ورقه میکنم...یا اون اچ تی سی بدبخت فلک زده ورشکسته که جدیدا داره از الجی کپی میکنه مثل فوکوس لیزر و دریچه دیاف دوربین و امکانات تماما کپی کرده...یا اون موتورولا بدبخت که همیشه در حال کپی از ال جی هست و واسه خوده ال جی کری میخونه....دمش گرم ال جی اصلا عضو جایی هم حسابشون نمیکنه...این طرفداراشونم که اگر همچین گوشی برند مورد علاقشون زده بود زمین و زمان بهم میدوختن