خانهاخبار
چگونه آیفون 7 مشکی مات را به جت بلک تبدیل کنیم؟

چگونه آیفون 7 مشکی مات را به جت بلک تبدیل کنیم؟

از آنجا که آیفون 7 جت بلک نسبت به دیگر رنگ‌ها سخت‌تر یافت می‌شود و قیمت بالاتری دارد، در ادامه می‌توانید ویدئویی را تماشا کنید که نشان می‌دهد فردی با یک ترفند آیفون 7 مشکی مات را به جت بلک تبدیل می‌کند!
۱۳۹۵/۶/۲۹

سال گذشته اپل رنگ رزگلد را به جمع خانواده آیفون اضافه کرد که با استقبال خوب خریداران مواجه شد. امسال نیز اپل از مجموع رنگ‌های آیفون ۷ رنگ خاکستری فصایی (Space Gray) را حذف و به جای آن دو رنگ جدید مشکی مات و جت بلک را اضافه کرد. آیفون‌هایی که رنگ جت بلک دارند فقط در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند و اگر بخواهید آیفون ۷ پلاس جت بلک را به صورت آنلاین از سایت اپل خریداری کنید، باید تا ماه نوامبر صبر کنید تا به دستتان برسد. بدین ترتیب یافتن آیفون جت بلک در ماه‌های اول ممکن است نسبت به دیگر رنگ‌ها دشوار‌تر باشد.

image

در این ویدئو فردی با خلاقیت و ابتکاری که به خرج داده آیفون ۷ مشکی مات را به آیفون ۷ جت بلک تبدیل می‌کند. هرچند انجام دادن این کار عقلانی به حساب نمی‌آید و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود، تماشایش جالب است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

ارزو

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ایول

شاه حسینی

۱۳۹۵/۷/۷
خخخخ ما خیییییییلی با حالیم
جناب خان جنس چینی داریم تا چینی

جناب خان

۱۳۹۵/۷/۶
منم جناب خانم تو ابادان از قدیم الیام ایفون میخریدن اصلا رسمه ولک،ای خدا کمک کن یه ایفون 7 برا احلام بخروم ،من بعد کسی اینجا حرف از برند های دیگه چینی بزنه دهنشو کاه گل میکنوم ،جوری میبافمش که دیگه به هیچ وجه شکافته نشه فهمیدین؟

زهی

۱۳۹۵/۷/۵
من ایفون اصلا دوست ندارم
فقط تبلت باشه باهاش کلاه قرمزی بازی کنم

ali.kiani

۱۳۹۵/۷/۲
میخوام بدونم اپل اولین بدنه فلزیشو از کدوم شرکت کپی کرد?!!!??!!!