خانهاخبار
تمام امکانات جدید LG V20؛ هیولای فلزی ال جی

تمام امکانات جدید LG V20؛ هیولای فلزی ال جی

ال جی بالاخره از پرچمدار جدید فبلت‌های خود با نام V20 پرده‌برداری کرد. V20 ادامه دهنده راه گوشی محبوب و موفق LG V10 است که پارسال برای رقابت با سری گلکسی نوت سامسونگ عرضه شده بود.
۱۳۹۵/۶/۱۹

الجی بلاخره از پرچمدار جدید فبلت‌های خود با نام V20 پرده‌برداری کرد. V20 ادامه دهنده راه گوشی محبوب و موفق LG V10 است که پارسال برای رقابت با سری گلکسی نوت سامسونگ عرضه شده بود. این گوشی سخت‌افزاری تقریبا مشابه با پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت الجی یعنی G5 دارد، اما امکانات ریز و درشتی به آن اضافه شده تا کارایی آن را افزایش دهد. با جی اس ام همراه باشید تا ویژگی‌های بارز و جدید LG V20 را بهتر بشناسیم.

image

۱- غلاف تمام فلزی

گوشی LG V10 پارسال یک قدم خوب برای طراحی جدید الجی برداشت، اما هنوزم با آن جنس پلاستیک و طرح پشت جای پیشرفت زیادی داشت. LG V20 پا را فراتر از آن گذاشته و به جای پلاستیک یا شیشه، قابی تمام فلزی بر تن کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید قاب پشتی V20 را به راحتی جدا کرده و نسبت به تعویض باتری اقدام کنید. این اولین باری است که یک گوشی با بدنه‌ی تمام فلزی قابلیت تعویض باتری دارد. همچنین دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا برخلاف اکثر گوشی‌های الجی به جای معمول آنها، یعنی کناره‌های آن نقل مکان کرده‌اند. اما سنسور اثر انگشت آن هنوز هم در پشت دستگاه قرار دارد. بدنه‌ی مستحکم و فلزی V20 همچنین موفق شده تا گواهی نظامی MIL-STD-810G را کسب کند.

image

 

۲- دوربین دوتایی و دوربین سلفی جدید

الجی V10 از یک دوربین دو لنزه برای سلفی استفاده میکرد تا عمق بیشتری به عکس‌ها بدهد و تصاویری عریض و عمیق ثبت کند. حالا در V20 ما در جلو تنها شاهد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز عریض هستیم که با کیفیت بیشتری عکاسی می‌کند و لنز دوم برای کمک به دوربین اصلی به پشت گوشی رفته تا عمق بیشتری به تصاویرتان بدهد.

image

 

۳- کیفیت صدای شگفت انگیز

ال جی V10 از یک کیت دوگانه‌ی DAC برای افزایش کیفیت موسیقی استفاده می‌کرد تا صدایی شفاف و با کیفیت را به شما برساند. در V20 شاهد توسعه‌ی این بخش با یک کیت چهارگانه‌ی V20 هستیم که با همکاری شرکت معتبر Bang & Olufsen ساخته شده است. هر چند اسپیکرهای گوشی توانایی بروز تمام قدرت‌های صوتی آن را ندارند، اما با اتصال یک هدفون حرفه‌ای به گوشی می‌توانید از موسیقی‌های بسیار با کیفیت لذت ببرید.

 

۴- بهبود سنسور لرزشگیر اپتیکی تصاویر

در گوشی LG V20 شاهد پیشرفت سخت افزاری و الگوریتم نرم افزاری OIS هستیم که به کمک دوربین قدرتمند آن، حالا تصاویری ثبت می‌کنند که از همیشه شفاف‌تر، با کیفیت‌تر و واضح‌تر هستند. هم در تصاویر و هم در فیلم‌برداری این افزایش قدرت به راحتی قابل لمس کردن است.

image

 

۵- فوکوس خودکار هیبریدی

در فبلت پرچمدار سال گذشته‌ی الجی یعنی V10 شاهد حضور فوکوس خودکار لیزری بودیم تا به ثبت بهتر تصاویر کمک کند. اما در V20 سیستم لیزری جای خود را به یک سیستم هیبریدی داده تا با شناسایی فازهای چندگانه‌ی رنگ‌های تصویر، با قدرت و سرعت بیشتری بر روی سوژه‌ی مورد نظر فوکوس کند. سیستم هیبریدی معمولا در دوربین‌های پیشرفته برای ثبت تصاویر متحرک استفاده می‌شود تا بتوانند سریعتر بر روی سوژه متمرکز شوند.

 

۶- ضبط صدا بدون فشردگی و از دست دادن کیفیت

ال جی V10 در کنار امکانات پیشرفته‌ی عکاسی از ۳ میکروفن قدرتمند با قابلیت حذف نویز و هوا برای ضبط با کیفیت صدا استفاده می‌کرد. V20 از این هم پیشتر رفته است تا با اضافه کردن قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به آن‌ها، خود را تبدیل به بهترین گوشی برای ضبط صدا کند. V20 می‌تواند صداها را با کیفیت ۲۴ بیت و بدون هیچ‌گونه فشرده‌سازی ضبط کند. الجی ادعا می‌کند کیفیت نرم‌افزار و سخت‌افزار ضبط صدای V20 آنقدر بالا هست که حتی صداهای بسیار زیاد مثل یک کنسرت راک را هم می‌تواند با شفافیتی مثال زدنی برای شما به راحتی ضبط کند.

image

 

۷- صفحه نمایش دوم با کیفیت‌تر و بزرگ‌تر

ال جی سال پیش با معرفی گوشی LG V10 و نمایش دادن دو صفحه نمایش، یکی صفحه‌ی اصلی و دیگری یک صفحه‌ی کوچک برای نمایش اعلانات، مخالفان و موافقان زیادی پیدا کرد. این صفحه نمایش دوم همیشه روشن می‌ماند و باتری بسیار کمی مصرف می‌کند. اما شما را از مدام روشن کردن گوشی برای چک کرن اعلانات نجات می‌دهد، کاری که نوکیا، موتورولا و سامسونگ با قابلیت‌های صفحه نمایش همیشه روشنشان انجام می‌دهند. اما مشکل V10 روشنایی بسیار کم آن بود و در محیط‌های پر نور قابل خواندن نبود. در V20 میزان حداکثر روشنایی صفحه نمایش دوم از ۳۵ نیت به ۶۸ نیت افزایش پیدا کرده است.همچنین مقداری این صفحه بزرگتر شده خوانایی بیشتری برای شما داشته باشد.

image

 

۸- اندروید ۷.۰

همین چند روز پیش بود که گوگل به شکل رسمی نسخه‌ی پایدار اندروید ۷ را عرضه کرد و در تبلیغات از V20 به عنوان اولین گوشی دارای اندروید ۷ نام برد. البته که در V20 شاهد اندروید خام نخواهید بود و الجی پوسته‌ای پیشرفته‌تر از G5 با نام +UX 5  بر روی آن سوار خواهد کرد. اما همین منتظر نماندن برای رسیدن آپدیت ۷ برای گوشی، چیزی که صاحبان گلکسی نوت ۷ باید چند ماهی برای آن صبر کنند، می‌تواند یک امتیاز مهم برای این گوشی باشد.

 

حالا فبلت جدید الجی با امکانات جدید یکی از بهترین گوشی‌های بازار مخصوصا در داشتن امکانات مالتی‌مدیا و رسانه‌ای محسوب می‌شود، اما نظر شما درباره‌ی LG V20 چیست و تمایلی به خرید آن دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۹/۲۶
V20 خریدم اما پشیمونم خیلی هنگ می کنه که مجبور شدم فلشش کنم اون هم چند روز بعد از خرید. میگن اپ متفرقه نباید روش بریزی ! مگه میشه مگه داریم !؟ در ضمن نمایندگی خیلی گرون بهم فروخت اونم با لحنی توهین آمیز و رفتار غیر مسئولانه و مشمئز کننده . نمایندگی صادقیه

مجید

۱۳۹۵/۸/۲۱
سلام نسخه2سیم گوشیالجی وی20 واردایران میشه مطمئن باشید.

Mehdi

۱۳۹۵/۸/۸
دوست عزیز احسان چند سالته؟؟؟!!!یعنی هنوز نمیدونی دوربین به مگاپیکسل نیست خخخخخخ

حامد

۱۳۹۵/۷/۱
عالیه ببینیم باطریش چه عملکردی داره
من کلا از برند ال جی خوشم میاد
والانم جی 4 دارم باتریش خیلی عذابم میده هرجا برم باید شارژر همراهم باشه سریع داغ میشه و....
ولی بازم دوسش دارم
وی 20 اگه دوسیم بود حتما میخریدمش

هادی

۱۳۹۵/۶/۲۶
سلام دوست عزیز قطعا وبدون شک الجی v20بهترین انتخابه شک نکن بنده عمرم رو رو تجزیه تحلیل گوشی گذاشتم البته اس7 اج هم شاهکاری واسه خودش اما v20 از اون بالاتره