خانهاخبار
50 درصد از کاربران آیفون قصد خرید آیفون 7 را دارند

50 درصد از کاربران آیفون قصد خرید آیفون 7 را دارند

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که 50 درصد از آیفون داران قصد دارند گوشی خود را به آخرین نسخه از آیفون ارتقا دهند
۱۳۹۵/۶/۱۶
image

تحقیقات نشان می‌دهد که 50 درصد از دارندگان فعلی گوشی‌های آیفون به آیفون 7 آپدیت می‌کنند. در این تحقیق از 1014 نفر سوال شده و گزینه های متفاوتی پیش روی انها قرار گرفته است. از این تعداد 50 درصد عنوان کرده‌اند که به آیفون 7 آپگرید می‌کنند در حالی که 19 درصد گفته‌اند که پلتفرم خود را عوض می‌کنند و یک گوشی از برند سامسونگ را انتخاب خواهند کرد و 8 درصد نیز رای به تعویض پلتفرم و انتخاب گوشی غیر سامسونگی داده‌اند.

به طور کلی اغلب دارندگان گوشی های اپل مایلند گوشی خود را به نسل جدید این گوشی یا گوشی دیگری ارتقا دهند و تنها 23 درصد از آنها قصد تعویض گوشی خود را ندارند. برخی افراد توانایی مالی نداشتن را دلیل ارتقا ندادن گوشی خود عنوان کرده‌اند و برخی دیگر نیز گفته‌اند که آیفون فعلی آنها جواب‌گوی نیاز آنها است و به همین خاطر به گوشی جدیدتری آپگرید نمی‌کنند.

این تحقیق در تاریخ 4 ژوئیه 2016 انجام شده است؛ یعنی قبل از معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ و مشخص شدن مشکل این گوشی و متوقف شدن فروش آن. ممکن است برخی از آن 19 درصد نیز اکنون نظرشان عوض شده باشد و دیگر قصد تعویض گوشی خود با یک گوشی از برند سامسونگ را نداشته باشند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Parham

۱۳۹۵/۶/۱۷
من كه أيفون 6sدارم واقعا أزش راضيم و قصد عوض كردن ندارم وقتي ايفون 8اومد اون موقع عوض ميكنم چون واقعا أيفون 6sگوشيع عالي هست

arash

۱۳۹۵/۶/۱۷
iPhone 6 64 GB daram va hatman in dafe ta 2mah dige iPhone 7 Plus 128GB ya 256GB mikharam

sina

۱۳۹۵/۶/۱۷
اشتباه خیلی بزرگیه از هر لحاظ.موافقم...

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۷
حرفت سنده :)))))

Kiyan

۱۳۹۵/۶/۱۷
جدّی میگی ؟