خانهاخبار
تصویری که نشان می‌دهد آیفون‌های 2016 به هدفون بی‌سیم مجهزند

تصویری که نشان می‌دهد آیفون‌های 2016 به هدفون بی‌سیم مجهزند

فاصله زیادی تا معرفی پرچمداران 2016 اپل باقی نمانده و همچنان اولین تیتر خبرگزاری‌ها هستند. اپل میان دوراهی استفاده از هدفون‌های بی‌سیم یا تعبیه یک آداپتور مانده بود اما ظاهرا تصمیم نهایی را گرفته است. نکته جالب این‌که اپل ظاهرا راهی میان این دو گزینه را انتخاب کرده است.
۱۳۹۵/۶/۱۱

معرفی آیفون‌های اپل همیشه با جنجال همراه بوده است. حتی عده‌ای معتقدند پرچمداران اپل با سر و صدا و هیجان بیشتری در مقایسه با دیگر برند‌ها معرفی می‌شوند زیرا محصولات اندرویدی بسیار زیادی طی سال معرفی می‌شود و از طرفی تنوع کمپانی‌های وابسته به این سیستم‌عامل زیاد است؛ از سوی دیگر آی‌او‌اس به تنهایی پادشاهی می‌کند و سالانه تعداد بسیار محدودی از گجت‌ها را روانه بازار می‌کند که این موضوع به هیجان رونمایی رسمی می‌افزاید. همان‌طور که انتظار می‌رفت شایعات بی‌شماری پیرامون آیفون‌های 2016 منتشر شد تا جایی که اخبار کنفرانس IFA را نیز تحت‌الشعاع قرار داد. در ادامه شایعه‌ای را درباره ایربادهای اپل بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اگر پیگیر اخبار محصولات اپل باشید حتما می‌دانید که جک 3.5 میلیمتری هدفون در آیفون 7 و 7 پلاس حذف شده است که طبعا باید چاره‌ای برای اتصال هدفون به گوشی اندیشیده شود. در این مرحله دو راه پیش پای اپل وجود دارد؛ اول این‌که یک آداپتور برای تبدیل پورت لایتنینگ به ورودی هدفون تعبیه شود تا ایربادها به همان شکل باسیم به گوشی وصل شوند؛ راه دوم این‌که ایربادها به صورت بی‌سیم کار کنند که دیگر نیازی به درگیری کاربر با سیم‌های دست و پا گیر نباشد. شایعات حاکی از آن است که اپل راه دوم را انتخاب کرده و ایربادهایی بی‌سیم برای آیفون‌های 2016 طراحی کرده است اما در عین حال یک آداپتور هم همراه با گوشی‌ها عرضه می‌شود.

image

طبق اطلاعاتی که در وبسایت چینی Weibo افشا شده علاوه بر ایربادهای بی‌سیم، یک آداپتور هم در جعبه گوشی قرار می‌گیرد تا برای اتصال هدفون‌های مارک‌های غیره به گوشی نیازی به خرید یک آداپتور از بازار آزاد نباشد. البته به این نکته دقت داشته باشید که اطلاعات افشاشده مربوط به نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس هستند که در حقیقت گران‌ترین اسمارت‌فون امسال اپل است؛ پس این احتمال وجود دارد که نسخه‌های ارزان‌تر یا حتی آیفون 7 از این مزایا برخوردار نباشند.

نظر شما درباره آیفون 7 و 7 پلاس چیست؟ آیا واقعا کاهش ضخامت گوشی انقدر ضروری است که اپل قید جک 3.5 میلیمتری استاندارد هدفون را بزند؟ آیا در سال‌های آینده کمپانی‌های دیگر نیز از اپل تقلید می‌کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۱۳
جی اس ام داداچ داری اشتباه میزنی
نوشته چیزایی که توی جعبه موجوده : آیفون 7 ، ایرپاد با کانکتور لایت ، تبدیل لایت به 3.5 ( برای اتصال هدفون های معمول به ایفون) ،کابل لایت به یو اس بی ، آداپتور یو اس بی
اینا چیزایی هست که نوشته داخل جعبه هستن
بعد چطور به این نتیجه رسیدین که ایرپاد با کانکتور لایت نداره و بجاش ایرپاد بیسیم داره؟!؟!؟؟؟؟
خواهشا درست ترجمه کنید اینطوری سر یه هفته تمام پیروان مارو به خوارج تبدیل میکنید

حسام محسنی

۱۳۹۵/۶/۱۱
توی این عکسی که شما گذاشتید هیچ حرفی از ایرپاد های بیسیم زده نشده و کاملا نوشته شده ایرپاد با کانکتر لاتنینگ! لطفا تو مطلب نوشتن دقت کنید !!!!

major

۱۳۹۵/۶/۱۱
طبق قانون less is more هميشگي اپل نو اوري رو در حذف كردن ميدونه نه در افزودن

نيما

۱۳۹۵/۶/۱۱
شما نياز نيست ناراحت باشي كه آيفون چه چاره اي داره واسه اين راه درضمن خود شركت اپل فكر همه جا رو ميكنه و يه گوشي حساب شده ميده بيرون جاي نگراني نيست در ضمن قرار نيست آدابتوري واسه پورت لايتينگ جدا داخل جعبه گذاشته بشه و يا از هدفون بي سيم استفاده بشه معماي سختي نيست ! اپل دوتا پورت و يكي كرده پورت هندسفري به جاي اينكه جك 3/5 ميليمتري باشه پورت لايتينگه! از ناظر محترم خواهشندم اين نظر و حتماً بزاره لطفاً