خانهاخبار
عکس فاش‌شده از آیفون 7، بدون جک 3.5 میلی‌متری

عکس فاش‌شده از آیفون 7، بدون جک 3.5 میلی‌متری

شایعات زیادی در مورد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در iPhone 7 شنیده می‌شود و حالا عکس جدید فاش‌شده این شایعه را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کند.
۱۳۹۵/۴/۷

تاکنون دیگر همه شایعه مربوط به حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری آیفون 7 را شنیده‌اند. گفته می‌شود اپل برای داشتن فضای بیشتر (فضایی که احتمالا برای افزایش ظرفیت باتری یا افزایش پرفورمنس گوشی مفید واقع می‌شود) قصد دارد جک 3.5 میلی‌متری را از آیفون‌های جدید حذف کند.

image

با وجود دیدن عکس‌ها، دیاگرام‌ها و رندرهای زیاد از آیفون 7، هنوز هم با قطعیت نمی‌توانیم بگوییم که جک 3.5 میلی‌متری آن حذف شده یا خیر. اکنون عکس جدیدی از این گوشی به دست آمده که حذف جک 3.5 میلی‌متری آیفون 7 را تایید می‌کند. در این عکس از جک 3.5 میلی‌متری در کنار پورت لایتنینگ گوشی در پایین دستگاه هیچ خبری نیست. معمولا جک 3.5 میلی‌متری آیفون در همین قسمت قرار می‌گیرد. حالا به جای جک، یک اسپیکر دیگر دیده می‌شود؛ همان چیزی که پیش‌تر نیز شایعاتی در موردش شنیده بودیم.

image

همان طور که در عکس می‌بینید، خبری از خط آنتن در پشت گوشی نیست و آن نیز (مطابق آنچه قبلا شنیده بودیم) به بالای گوشی منتقل شده است.

براساس شایعات اخیر، احتمالا کاربران اپل از این پس باید به هدفونی با پورت لایتنینگ در آیفون 7 عادت کنند. شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا این شایعات رنگ حقیقت به خود خواهد دید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۴/۸
بابا دوستان یه ماکت ساز اومده بر اساس تصورش از آیفون 7 یه طراحی نسبتا منطقی از آیفون 7 در قالب یه ماکت ساخته یه قاب انداخته دورش ازش عکس گرفته بعدش گذاشته تو اینترنت . حالا این برادران جوگیر جی اس ام هم اونو با یه تیتر هیجان زا گذاشته اینجا . شما هم جدی گرفتین . بابا برین زندگیتونو بکنین هر وقت معرفی شد بیاین در موردش بزنین تو سر و کله هم . بخدا ملت بیکارن .

رضا

۱۳۹۵/۴/۸
دوست عزیز گوشی آیفون 7 مجهز به هدفون های وایرلس هستش

shervin

۱۳۹۵/۴/۸
من نه طرفدار آیفونم نه طرفدار ال جی!!
ولی انصافا گوشی امسال الجی خییییلی زشته!!
نمای پشت این مدل آیفون فرقی با مدل گذشته نکرده به غیر لز تغییرات خط آنتن و دو دوربینه شدن گوشی!!
در ضمن اگه منظورت اون بیضی شکل دور لنز هست باید بگم اون مال گارد گوشیه که کاملا معلومه میتونی از شیاری که واسه دکمه های گوشی در بغل گوشی تعبیه شده متوجه بشی!

shervin

۱۳۹۵/۴/۸
دوست عزیز اون مال گارد شیشه ای هستش
جو الکی ندین

shervin

۱۳۹۵/۴/۸
حالت خوبه؟؟؟
مثلا اومدی اطلاعات رو کنی واسه ما؟؟ :D
خب هرکی ببینه میفهمه که به این گوشی گارد شیشه ای وصل شده و اون شکل بیضی ای که شما ازش حرف میزنی مال گارد شیشه ای هست که دور لنز دوربین و فلش پیچیده!!
دوربینی که لنز بزرگتر داره بیرون زده شده فقط!
البته توی این عکس اینجوری دیده میشه!
توصیه میکنم شما زیاد فکر نکن داری حروم میشی :D