خانهاخبار
تماشا کنید: اتصال ایرپادهای اپل با پورت لایتنینگ

تماشا کنید: اتصال ایرپادهای اپل با پورت لایتنینگ

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، می‌بینیم که ایرپادهای جدید اپل به پورت لایتنینگ مجهزند و به آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری نیازی ندارند.
۱۳۹۵/۵/۱۰

چند روز پیش ویدئویی از آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری آیفون در فضای مجازی منتشر شد. منبع انتشار این خبر مدعی شده بود که این قطعه مستقیما از Foxconn به دست آمده و همراه با آیفون 7 و 7 پلاس اپل در جعبه این گوشی‌ها خواهد بود. احتمالا می‌دانید که آیفون‌های جدید اپل بدون جک 3.5 میلی متری هدفون عرضه می‌شوند تا باریک‌تر باشند و فضای بیشتری برای باتری در اختیار داشته باشند.

اما ویدئویی که امروز منتشر شده خبرهای قبلی را نقض می‌کند و نشان می‌دهد که ایرپادهای جدید اپل از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می‌شوند. روی ایرپادهای اپل کنترل‌کننده صدا نیز به چشم می‌خورد که با آن می‌توان صدا را کم و زیاد کرد. میکروفون روی این دستگاه نیز به کاربران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از آن بتوانند به مکالمه با گوشی نیز بپردازند.

این روزها خبرهای زیادی در مورد آیفون‌های اپل شنیده می‌شود، اما حالا سوال اینجاست که آیا آیفون‌های جدید به آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری آیفون مجهزند یا ایرپادهای جدید از طریق پورت لایتنینگ به این گوشی‌ها متصل می‌شوند.

 

 

نظر شما چیست؟ آیا آیفون‌های جدید با آداپتور جدید عرضه می‌شوند یا این آیفون‌ها نیازی به این آداپتور ندارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

sajjad

۱۳۹۵/۶/۱۹
يني نميه گوشيو هم شارژ كرد هم اهنگ گوش داد؟

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۵/۱۷
تعداد طرفدارای اپل در برابر طرفدارای نوکیا تا چند سال پیش جوکه

جواد

۱۳۹۵/۵/۱۳
تقريبا تمام حرفات بچگانه هست
مطمئن باش اپل هم به همين مسائلى كه گفتى فكر كرده و حلش ميكنه درضمن اپل با همين تمايزى كه داره ثروتمند ترين كمپانى جهانه

جواد

۱۳۹۵/۵/۱۳
اپل با طرفدار هاى زيادى كه داره امكان نداره از بازار ايران حذف بشه
از اين فكرا نكن

فرهاد

۱۳۹۵/۵/۱۳
احمد عزيز درسته تعداد اندرويدى ها بيشتره اما اپل دومين كمپانى پرفروش گوشى در جهانه و چندين ساله كه ثروتمندترين كمپانى دنياس و بقيه كمپانى ها به جز اپل و سامسونگ دارن ضرر ميدن براى همينه كه كمپانى ها مستاق همكارى با اپل هستند نه با كمپانى هاى رو به زوال فعلى