خانهاخبار
ویدئوی جدید از آیفون 7: با رنگ اسپیس بلک آشنا شوید

ویدئوی جدید از آیفون 7: با رنگ اسپیس بلک آشنا شوید

ویدئوی جدیدی از نمونه‌های پیش‌ساخته آیفون 7 منتشر شده که شایعات قبلی را تایید می‌کند و در آن سه رنگ از آیفون به نمایش درآمده است.
۱۳۹۵/۵/۱

اخیرا ویدئوی دیگری از نمونه‌های پیش‌ساخته آیفون منتشر شده که در آن شکل و شمایلی که آیفون 7 ممکن است داشته باشد بهتر مشخص است. در این ویدئو با سه نمونه آیفون 7 در سه رنگ مختلف روبه‌رو هستیم.

این ویدئو، که روز گذشته در کانال یوتیوب ConceptsiPhone منتشر شده است، تصاویری را از آیفون 7 در سه رنگ رز گلد، گلد و رنگی که در ویدئو با عنوان «اسپیس بلک» (Space Black) خوانده می‌شود، به نمایش درمی‌آورد.

image

نمونه‌هایی که در این ویدئو نشان داده می‌شود با شایعاتی که این‌ روزها در مورد آیفون 7 شنیده می‌شود همخوانی بسیاری دارد. ویژگی‌هایی چون دوربین بیرون‌زده، جابه‌جایی خطوط آنتن به بالا و پایین دستگاه و حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا به وضوح در تصاویر قابل مشاهده است و نکته جدید این ویدئو همان رنگ اسپیس بلک است.

در ماه ژوئن شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که اپل در حال تولید نسخه‌ای تیره‌تر از رنگ قدیمی اسپیس گری (Space Grey) خود است. یکی از منابع گفته بود که این رنگ به سیاه نزدیک است، اما دقیقا سیاه نیست. این رنگ تقریبا شبیه رنگ خاکستری است که در اپل واچ با فلز ضد زنگ دیده‌ایم. اوایل این ماه شایعه شده بود که آیفون 7 در چهار رنگ گلد، رز گلد، نقره‌ای و اسپیس گری عرضه می‌شود.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اوایل پاییز امسال رسما معرفی خواهند شد. از ویژگی‌های متفاوت احتمالی این نسل با نسل قبل می‌توان به پردازنده سریع‌تر A10، حافظه داخلی پایه 32 گیگابایتی، مقاومت در برابر آب و اتصال سریع‌تر وای‌فای و LTE اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۵/۱
خيلى خيلى زشت شده مخصوصا اون قسمت پشت گوشى كه دور لنز دوربين را گرفته خطهاى انتنم تو مدلهاى قبلى خيلى قشنگتر از اين بود با اين وضع نياد تو ايران بهتره

فرهاد

۱۳۹۵/۵/۱
آیفون نفس های آخر رو در ایران می کشه چون قراره از بازار کلا جمع بشه

reza.mllt

۱۳۹۵/۵/۱
فقط خطهای انتنش خیلی ضمخته ،برا اچ تی سی را دیدید که چقدر ظریف و زیبا هستند،کاش کمی باریکتر بود

علی بابا

۱۳۹۵/۵/۱
با سلام و خسته نباشید...قضیه دوربین چیه دوستان چرا اینقدر زشته...من با وجود اینکه هم ایپد و هم ایفون دارم دلم میخواد ایفون از بازار ایران جمع بشه...شرکت ابل هم میدونه ایران زیاد مشتری داره اخه چرا یک نمایندگی نباید داشته باشیم بخدا ظلمه...ایفون های ایران همش از طریق امارات وارد بازار میشه اینجوری به نفع اماراته...چون شرکت اپل سفارشات امارات رو زیاد تر میکنه و فکر میکنه امارات بیشترین مشتری های ایفون در اسیاست...اما اشتباهه