خانهاخبار
اپلیکیشن Microsoft Pix به زودی برای iOS منتشر می‌شود (لینک دانلود)

اپلیکیشن Microsoft Pix به زودی برای iOS منتشر می‌شود (لینک دانلود)

مایکروسافت پس از شکست‌هایی که در عرضه سیستم‌عامل ویندوز فون متحمل شد می‌خواهد نظر کاربران آی او‌ اس را به خود جلب کند و به همین منظور اپلیکیشن Microsoft Pix را در دست تولید دارد. این اپلیکیشن امکانات فراوانی در اختیار عکاس قرار می‌دهد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۴/۲۷

مایکروسافت به فکر گسترش کاربران خود افتاده و نمی‌خواهد محدود به ویندوز باشد، به همین دلیل در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشن جدیدی به نام Microsoft Pix برای دستگاه‌های آی‌او‌اس معرفی می‌کند. ایده این اپ را می‌توان ترکیبی از اپلیکیشن‌های معتبر عکاسی Blink و Selfie دانست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیکس این است که هنگام عکاسی می‌تواند چند فریم قبل و بعد از فشردن شاتر را نیز ثبت کند تا بهترین تصویر از میان آن‌ها انتخاب شود.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، پیش از فشردن شاتر تعدادی عکس ثبت می‌شود و پس از آن نیز تصاویری ذخیره می‌شوند و سپس امکان انتخاب بهترین آن‌ها به کاربر داده می‌شود. البته عکاس در این بخش تنها نیست، بلکه پیکس به کمک وی می‌آید و میزان ISO و Exposure را تنظیم می‌کند. ناگفته نماند که در تمام حالات تمرکز اپ به وضوح صورت افراد معطوف شده است.

image

یکی دیگر از ویژگی‌های پیکس، که مشابه آن را با نام Live Photos در آی‌او‌اس می‌شناسیم، Automatic Live Image نام دارد. با این قابلیت در صورتی که حرکت جالبی هنگام ثبت عکس اتفاق بیفتد، آن بخش تصویر به صورت متحرک نمایش داده می‌شود، در حالی که باقی عکس ثابت می‌ماند. شاید وضوح صورت افراد حاضر در عکس یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های یک تصویر خوب باشد که خوشبختانه پیکس در این بخش نیز عکاس را تنها نمی‌گذارد. در صورتی که عکس حاوی چهره افراد باشد، اپلیکیشن به صورت خودکار آن‌ها را تشخیص می‌دهد و وضوح آن‌ها را افزایش می‌دهد.

مایکروسافت پیکس هنوز رسما منتشر نشده، اما پس از انتشار از این لینک قابل دانلود است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۴/۲۷
بنویسین دلتون خوش باشه. اشکال نداره. قبول شکست بود شما راست میگید. به هر صورت از کسی که سیستم عامل موبایلش ثانیه ای سه بار هک میشه و بعدش کلی خوشحالی میکنه بیشتر از این انتظار نمیره. کسی که تشخیص نمیده تو اسم سیستم عامل نوشته فقط از یک هسته پشتیبانی میکند واقعا همینم زیاده. شما باید مینوشتید مایکروسافت خط تولیدش را به نوکیا داد. یا مینوشتید حسگر عنبیه چشم را دو دستی تقدیم سامسونگ کرد. یا مثلا شارژر غیر مستقیم اول از همه ایده اپل بود. کسی که چیزی نمیگه. بیا بنویس کی میخونه؟ ها؟