خانهاخبار
نخستین شایعات پیرامون پرچمدار جدید شیائومی

نخستین شایعات پیرامون پرچمدار جدید شیائومی

کم کم به فصل پاییز نزدیک‌تر می‌شویم و به رسم هر ساله در این فصل شاهد گوشی‌های پرچمدار مختلف از شرکت‌های موبایل‌سازی خواهیم بود. شرکت چینی Xiaomi نیز این قاعده مستثنی نیست و با دستی پر به استقبال پاییز خواهد رفت. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت آشنا شویم.
۱۳۹۵/۴/۱۳

چندی است که شایعات مختلف پیرامون گوشی Xiaomi Mi Note 2 به گوش می‌رسد. آن طور که اخیرا منابع مختلف خبر داده‌اند، Mi Note 2 در سه نسخه عرضه می‌شود. در شرایطی که می‌دانستیم هر سه مدل این گوشی‌ها از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی استفاده خواهند کرد، طبق جدیدترین شنیده‌ها، اکنون می‌دانیم که دو مدل آنها رزولوشن QHD خواهند داشت و مدل پایه از رزولوشن Full HD بهره خواهد برد. البته هنوز اینها تمام شایعاتی نیست که منتشر شده است.

image

نسخه‌های اعلای این گوشی صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده دارند. علاوه بر این دوربین پشتی آنها دوگانه است که هردو سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین ویژگی مشابه 3D Touch در این گوشی تعبیه شده و سنسور اثر انگشت نیز احتمالا زیر نمایشگر دستگاه قرار می‌گیرد. این نسخه همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. حافظه داخلی آن نیز ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است و انتظار می‌رود شاهد پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا ۸۲۳ در این مدل باشیم.

اما مدل ارزان‌تر صفحه نمایشی تخت خواهد داشت و در آن از ویژگی 3D Touch خبری نخواهد بود. حتی وجود سنسور اثر انگشت در این مدل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دوربین این نسخه نیز دوگانه نیست و در عوض از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. حافظه رم این مدل ۴ گیگابایت و حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایتی است. از پردازنده به کار رفته در این مدل پایه نیز اطلاع خاصی در دسترس نیست.

مدل ارزان‌تر ۳۷۵ دلار و نسخه‌های بهتر این گوشی به ترتیب ۴۵۰ و۵۲۵ دلار برای مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قیمت دارند.

شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟ آیا شیائومی می‌تواند با این تلفن‌های قدرتمند و قیمت تقریبا به‌صرفه‌شان فروش بسیار خوبی به دست بیاورد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۴/۱۳
من طرفدار گوشی های چینی نیستم ولی خداییش دارن خوب پیشرفت میکنن!!!
البته اگه گندش در نیاد

محمد

۱۳۹۵/۴/۱۳
شيانومى انصافن گوشيهاى با امكانات بالا و زيبا توليد ميكنه

محمد

۱۳۹۵/۴/۱۳
شيانومى انصافن گوشيهاى با امكانات بالا و زيبا توليد ميكنه