خانهاخبار
به‌روزرسانی نرم‌افزاری Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

به‌روزرسانی نرم‌افزاری Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

روز گذشته دو پرچم‌دار جدید سامسونگ, گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده‌اند که برخی مشکلات آنها را رفع می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۲۹

image
 
image

دو پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 edge، به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده‌اند که شامل بسته‌های امنیتی ماهانه اندروید و بهبود دوربین می‌شود. در بخش دوربین مشکلی که در پخش ویدئوهای ضبط‌شده وجود داشت، حل شده است. همچنین مشکل دیگر این بخش هم حل شده است؛ این مشکل در پیش‌نمایش بعضی فرمت‌های خاص وجود داشت که به رنگ قرمز یا سبز نشان داده می‌شد.

ایرادهای جزئی دیگری هم رفع شده‌اند؛ از جمله مشکل در شناسایی کاور و این‌که ودئوهای ضبط‌شده بعد از توقف ضبط، در Quick View پخش نمی‌شدند. این به‌روزرسانی در کشورهای مختلف عرضه شده است و در کشورهای اروپایی 329 مگابایت و در بعضی کشورها 70 مگابایت حجم دارد. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که گوشی شما نیمه‌شب و در ساعت مشخصی شروع به به‌روزشدن بکند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

parsa

۱۳۹۵/۸/۲۱
آنتوتو رو نصب کن میگه بهت همه مشخصاتشو میگه

parsa

۱۳۹۵/۸/۲۱
داداش احتمال زیاد مشکل از بورد گوشی بود چون سامسونگ باطری ها رو عوض کرد ولی دردی دوا نشد

Hossein

۱۳۹۵/۷/۱۴
سلام برای من اخرین نسخه ورژن اخرش نوشه BPH6ولی توعکس زده APE9
خاهشاا راهنمایی کنید

امین

۱۳۹۵/۷/۶
سلام دوست عزیز منم اس سون دارم و از شما یک سوال دارم میخواستم بدون صفحه نمایش گوشیتون با دستکش کار میکنه یا نه ممنون میشم اگه بگید.

خوب خوب خوب

۱۳۹۵/۶/۲۶
که سامسونگ به روی خودش نمياره ها ؟ مشکل نوت 7 رو که میدانید که باتریش مشکل داشت سامسونگ فرا خوان داد همه گوشی ها رو بیان رایگان تعمیر کنه باتری رو عوض کنه پس بده و برای چند مورد آتش سوزی هم سامسونگ تمام خسارات رو جبران کرده نميدونم چرا بدون دونستن این اطلاعات میان نظر ميدن