خانهاخبار
آیفون در سال 2017: با صفحه نمایش بدون لبه

آیفون در سال 2017: با صفحه نمایش بدون لبه

در حالی که گوشمان از شنیدن خبرهای مربوط به iPhone 7 پر شده است، خبرهای هیجان‌انگیزتری درباره آیفون 2017 به گوش می‌رسد.
۱۳۹۵/۳/۱۲

اپل امسال دردسر زیادی خواهد داشت. با همه حرف و حدیث‌ها درباره محشر بودن آیفون سال 2017، چطور مردم را راضی کند که به آیفون 7 هم نگاهی بیندازند؟ سال 2017 اپل (و طرفدارانش) دهمین سالگرد تولید آیفون را جشن می‌گیرند و انتظار می‌رود اپل آیفون را با طراحی متفاوتی عرضه کند.

 

image

 

گفته می‌شود آیفون 2017 صفحه‌نمایش OLED خمیده و بدون لبه خواهد داشت، دکمه Home ناپدید می‌شود و این دکمه و سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شوند. مجله Nikkei Asian Review گزارش داده که قرار است در این گوشی (که آیفون 8 نامیده خواهد شد) یک موتور کوچک لمسی تعبیه شود که ویبره‌های پیچیده‌ای در صفحه نمایش ایجاد می‌کند. این موتور همان واکنشی را شبیه‌سازی می‌کند که لمس‌های مکانیکی در آیفون‌های فعلی ایجاد می‌کنند. به این ترتیب مصرف‌کنندگان آیفون سال 2017 می‌توانند فشردن دکمه Home را حس کنند، حتی وقتی دارند به صفحه‌نمایش تقه می‌زنند.

پس تا اینجا، از سال 2017 دیگر دکمه Home را فشار نخواهیم داد، چون دیگر چنین دکمه‌ای در کار نخواهد بود، چون این دکمه به صفحه‌نمایش منتقل می‌شود. چرا؟ چون آیفون بعدی صفحه‌نمایشی بدون لبه خواهد داشت.

شما از آیفون 2017 چه انتظاری دارید؟ به نظر شما اپل در دهمین سالگرد تولید آیفون در طراحی این گوشی تغییری اساسی خواهد داد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۱۵
اپل سال2017میترکونه
میخوای بخواه
میخوای نخواه

hossein

۱۳۹۵/۳/۱۴
من که میگم بازم بلفه

راد

۱۳۹۵/۳/۱۴
به نظر من آیفون جنگ بین صفحه نمایشو به سامسونگ با اختلاف باخته اینم یه طرحه که هر سال عکسش میاد یه جورایی مفهومیه

just f

۱۳۹۵/۳/۱۴
فقط یه طرحه مفهومی

حسین

۱۳۹۵/۳/۱۳
کار ایفون دیگه بدون استیوجابز تمومه خیلی ایفون تو این سالها افت کرده دیگه ابهت نداره تنها برتری ایفون نسبت به سایر گوشی ها سیستم عاملشه فقط همین ! سامسونگ و سونی هم کارشون با این قیمت های نجومی تمامه الان هواوی و شیائومی و ایسوس دارن پیشرفت چشم گیری میکنن ...هواوی که تو این دوسال خیلی تلاش کرده تا کیفیت گوشیاش رو بالا ببره البته اپل یه زمانی واقعا نوآوری داشت !!! اصلا گوشی هوشمند با cpu ایده شرکت اپل بود بعد شرکت ها از این ایده استفاده کردن ...اما همان طور که گفتم دیگه کار ایفون بدون مغز خلاق استیو جابز تمومه