خانهاخبار
علاقه ایرانی‌ها به یادگیری فرانسه به‌جای انگلیسی!

علاقه ایرانی‌ها به یادگیری فرانسه به‌جای انگلیسی!

Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان خارجی است که به شما کمک می‌کند به شکلی ساده موفق به یادگیری یک زبان جدید شوید. این اپ به‌تازگی آماری از کاربران خود در کشورهای مختلف جهان منتشر کرده است که نشان می‌دهد در هر کشور چه زبانی بیشترین محبوبیت را دارد.
۱۳۹۵/۲/۱۹

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که برای یادگیری زبان خارجی می‌توانید از آن استفاده کنید Duolingo است؛ برنامه‌ای بسیار موفق که روند آموزش را با بازی ترکیب کرده و موجب شده تا یادگیری زبان برای کاربران لذت‌بخش‌تر شود.

Duolingo به‌تازگی آماری از 120 میلیون کاربر خود در سراسر جهان منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاربران هر کشور به چه زبانی بیشتر علاقه دارند. طبق انتظار، زبان انگلیسی محبوب‌ترین زبان بین کاربران این اپلیکیشن معرفی شده است، طوری که حدود 53 درصد کاربران به دنبال یادگیری آن هستند. برخلاف تصور همگان، دولینگو می‌گوید که ایرانی‌ها بیشتر به دنبال یادگیری زبان فرانسوی هستند تا انگلیسی! البته ممکن است دلیلش این باشد که کاربران ایرانی امکان یادگیری بر اساس زبان فارسی را در این اپ ندارند و تنها موردی که بیشتر به دردشان می‌خورد، یادگیری فرانسه از طریق انگلیسی است.

 

image

 

مورد عجیب دیگری که در این نقشه به چشم می‌آید این است که سوئدی‌ها بیشتر به دنبال یادگیری زبان سوئدی هستند که البته عامل اصلی آن مهاجرپذیر بودن این کشور است. وقتی بدانید که از هر 6 شهروند سوئدی در سال 2015، یک نفر خارج از این کشور به دنیا آمده، مشخص می‌شود چرا یادگیری زبان سوئدی در این کشور محبوب است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۲۰
ممکن است؟خودت داری میگی فارسی نداره بعد چجوری باید انگلیسی یاد بگیره؟

vahdat

۱۳۹۵/۲/۲۰
پس چرا زبان انگلیسی نیست ؟

شاهرخ

۱۳۹۵/۲/۲۰
خب دلیلش اینه که این نرم افزار زبان فارسی نداره. پس نمیتونیم باهاش زبان انگلیسی رو یاد بگیریم. بنابراین زبان انگلیسی رو مجبوریم به عنوان زبان مادری استفاده و به وسیله اون زبان دیگه ای یاد بگیریم و این تصور که زبان فرانسه بیشتر از انگیلسی خواهان داره اشتباست.

حامد

۱۳۹۵/۲/۱۹
پرچم نوشهر بالاس

محمد

۱۳۹۵/۲/۱۹
نکا====‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍برچم بالا(: