خانهاخبار
گوشی ویندوزی ایسر تنها 99 دلار قیمت دارد

گوشی ویندوزی ایسر تنها 99 دلار قیمت دارد

تعداد زیادی از کاربران علاقه‌مند به خرید گوشی ویندوزی هستند، اما شاید از مهاجرت به این سیستم‌عامل اندکی ترس دارند. بهترین راه حل برای این موضوع خرید یک گوشی پایین‌رده ویندوزی است. با این کار می‌توان نخست سیستم‌عامل را آزمایش کرد و پیش از پرداخت هزینه‌ای گزاف برای یک پرچمدار ویندوزی می‌توان محصولی میان‌رده یا پایین‌رده مانند Liquid M330 را امتحان کرد.
۱۳۹۵/۲/۹

سپتامبر سال گذشته کمپانی Acer از گوشی پایین‌رده‌ای به نام Liquid M330 رونمایی کرد. این محصول دو مشخصه مهم دارد که آن را از دیگر پایین‌رده‌های بازار مجزا می‌کند: اول این‌که سیستم‌عاملش ویندوز 10 است و دوم این‌که تنها با پرداخت 99 دلار (400 هزار تومان) می‌توان آن را تصاحب کرد. گوشی چند ماه به طور محدود در برخی کشورها عرضه شده بود، اما هم‌اکنون نوبت به فروش بزرگ آن رسیده و پا به خاک ایالات متحده امریکا گذاشته است.

 

image

 

این گوشی به نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن نه‌چندان دلچسب 854 در 480 پیکسل مجهز شده است که در کنار پردازنده اسنپدراگون 210 چهار هسته‌ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز یک پایین‌رده تمام‌عیار از آن می‌سازد! از جمله دیگر مشخصات M330 می‌توان به فضای رم 1 گیگابایتی، دوربین‌های اصلی و جلو 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از اتصالات LTE، حافظه داخلی قابل ارتقای 8 گیگابایتی، باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی و معماری Cortex-A7 پردازنده اشاره کرد.

پایین‌رده ایسر هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین مایکروسافت با قیمت 99 دلار در رنگ‌های مشکی و خاکستری قابل سفارش است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۹
کاش یه روزی ما هم بتونیم از این سایت ها خرید کنیم

ابراهیم

۱۳۹۵/۲/۹
قطعا با یک گوشی رده پایین نمی شود ویندوز فون را تست کرد و بعد نتیجه را به پرچم داران ویندوز فونی تعمیم داد.