خانهاخبار
معرفی یک گوشی اندرویدی جدید با صفحه نمایش 2.4 اینچی!

معرفی یک گوشی اندرویدی جدید با صفحه نمایش 2.4 اینچی!

بدون شک دیدن صفحه نمایش 2.4 اینچی روی یک گوشی همراه ما را یاد گوشی‌های ۱۰ سال قبل می‌اندازد. اما جالب است بدانید که حالا یک گوشی اندرویدی ساخته شده که در کنار صفحه نمایش 2.4 اینچی مشخصاتی دارد که می‌تواند اندروید کیت‌کت را اجرا کند.
۱۳۹۵/۱/۳۱

این روزها اغلب کاربران گوشی هوشمند به داشتن گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تمایل دارند. حتی با اینکه اپل دوباره با آیفون SE به اندازه ۴ اینچی بازگشته، باز هم نمی‌توان منکر این موضوع شد که گوشی‌هایی با اندازه فبلت خواهان بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند.

 

image

 

در این بین تصاویری از یک گوشی اندرویدی شبیه به آیفون منتشر شده که اندازه آن جلب توجه زیادی کرده است. این گوشی Mobile Micro X S240 نام دارد و جالب است که بدانید با وجود مجهز بودن به سیستم عامل اندروید، تنها از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی بهره می‌برد. 4 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت رم، پردازنده دو هسته‌ای و یک دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی از مشخصات سخت‌افزاری آن هستند. این گوشی به نسخه کیت‌کت یا 4.4 اندروید مجهز است.

 

image

 

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ یک گوشی 2.4 اینچی اندرویدی را تصور کنید که با نگاه کردن به صفحه نمایش آن انبوهی از آیکون‌ها پیش رویتان قرار نمی‌گیرد. اما با این حال همچنان می‌توانید آیکون برنامه‌های پرکاربردی مانند گالری، مرورگر اینترنت، موزیک پلیر و... را در هوم اسکرین قرار دهید.

 

image

 

اما شاید بزرگ ترین چالش کار کردن با این گوشی تایپ کردن باشد. بدون شک سختی تایپ کردن با صفحه کلیدی در این اندازه قابل تصور نیست. این گوشی ظاهرا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و حافظه داخلی 4 گیگابایتی آن اجازه نصب یا آپدیت اپلیکیشن‌های زیادی را به صاحب خود نمی‌دهد. در تصویر زیر گوشی مذکور را روی یک گلکسی نوت 5 مشاهده می‌کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mehrshad

۱۳۹۵/۲/۲۷
خیلی ازش خوشم اومده ااز کجا باید بخرم اصلا جایی هست

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۱
باید بهش گفت نوکیا لمسی

وحید

۱۳۹۵/۱/۳۱
فقط برای مکالمه خوبه. من خودم X10 MINI رو 5 ساله دارم و به عنوان گوشی دوم استفاده می کنم. خیلی خوبه ...با داشتن همچین گوشی هایی با خیال راحت می تونید تو جاهای شلوغ گوشی رو از جیب در بیارید و باهاش تماس بگیرید. نگرانی هم از افتادن یا دزدیدنش ندارید.

safar

۱۳۹۵/۱/۳۱
أگه یه خورده هم کوچکتردرست کنندمیتوان بالاپایینش بندپلاستیکی بست وساعت هوشمندساخت که ازخیلی جهات مانندپخش ویدیو.دانلودفیلم وآهنگ ووبگردی ازساعت هوشمندهای امروزی جلوتربزنه!

علیا

۱۳۹۵/۱/۳۱
عالیه. برای کسایی که در کنار گوشی هوشمنشون یه گوشی ساده هم دارند برای کار این وشی مناسبه. خیلی جالبه
برای تایپ هم نباید از صفحه ی کیبورد کواریتی استفاده کرد. از صحه ی کیبورد عددی برای تایپ میشه