خانهاخبار
عرضه آیفون تمام‌ شیشه‌ای در سال 2017

عرضه آیفون تمام‌ شیشه‌ای در سال 2017

به تازگی گزارشی از یک موسسه تحقیقاتی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل در نظر دارد در سال 2017 گوشی هوشمند خود را با بدنه تمام‌شیشه‌ای تولید کند که متفاوت با هر گوشی‌ دیگری خواهد بود که از بدنه شیشه‌ای ساخته شده است.
۱۳۹۵/۱/۳۰

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهوری که شهرت خود را از پیش‌بینی‌های درست در مورد محصولات اپل به دست آورده، در گزارشی ادعا کرده است که طراحی آیفون‌های اپل در سال 2017 کاملا متحول خواهد شد و این شرکت بدنه تمام‌شیشه‌ای را جایگزین بدنه آلومینیومی گوشی‌های خود می‌کند. این فرد همچنین گفته است که پنل‌های نمایشگر IPS از آیفون‌ کنار می‌رود و به جای آن از پنل‌های AMOLED استفاده خواهد شد.

ساخت گوشی تمام‌شیشه‌ای به اپل کمک می‌کند تا آیفون‌ خود را از رقبای اندرویدی، که اکنون به شدت به دنبال استفاده از طراحی و بدنه فلزی هستند، جدا کند؛ هرچند پیدا کردن راه حلی برای مشکل مقاومت پایین شیشه در برابر ضربات و همچنین عرق کردن، لیز خوردن و به جا ماندن اثر انگشتان دست ممکن است برای این کمپانی چالش بزرگی باشد.

image

اپل معمولا هر دو سال یک بار طراحی آیفون‌های خود را عوض می‎کند و امسال نوبت آیفون 7 است تا با طراحی جدیدی وارد بازار شود، اما اگر این گزارش درست باشد، ممکن است آیفون 7 را با تغییرات کمی نسبت به گذشته ببینیم (مثل ضدآب شدن و حذف شدن خطوط آنتن از روی بدنه) و برای اولین بار در مدل S آیفون شاهد تغییری بزرگ در طراحی ظاهری باشیم.

با توجه به اینکه سال‌هاست گوشی‌های اندرویدی بدنه‌ای از جنس شیشه دارند و خود اپل نیز در مدل‌های قبلی از شیشه در ساخت بدنه آیفون استفاده کرده است، تولید آیفون تمام‌شیشه‌ای را در ذهن خود چطور تصور می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

amir

۱۳۹۵/۲/۶
شما برای محصولات اپل ذوق میكنی؟

احسان

۱۳۹۵/۲/۴
خوب به قول شما آیفون 4 شیشه بوده، و همچنین چندین مدل از سونی، پس چیز جدیدی نیست که بشه واسش ذوق کرد

Black

۱۳۹۵/۲/۳
من خودم طرفدار سامسونگ هستم ولی با محسن موافقم وقتی اپل آیفون 4s شیشه ای رو ساخت سونی هنوز نمیدونست موبایل ینی چی !

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۱
چرا فرق دارن.خیلی هم فرق دارن

محمد

۱۳۹۵/۱/۳۱
شما سونى را با ايفون مقايسه مى كنى سونى در مقابل ايفون صفر هم نيست