خانهاخبار
تیم مخفی اپل در حال کار روی تغییرات اپ استور

تیم مخفی اپل در حال کار روی تغییرات اپ استور

اپل قصد دارد در نحوه نمایش نتایج جستجو در اپ استور تغییراتی ایجاد کند؛ تغییراتی شامل پرداخت پول برای نمایش بهتر محصول در جستجو.
۱۳۹۵/۱/۲۸
image

 

شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت شرکت اپل از ابتدای تاسیسش تا به حال را این دانست که آنها همواره در حال کار روی چیزی هستند؛ فرقی ندارد که بخواهند چیز جدیدی خلق کنند یا محصولی را ارتقا دهند که قبلا ساخته‌اند. البته همیشه این فعالیت رسما اعلام نشده و تیم‌هایی مخفی نیز وجود دارند که بر ایده‌های مختلف کار می‌کنند. برای مثال، اخیرا خبر‌هایی مبنی بر وجود تیم‌های مخفی مهندسی در زمینه تولید Apple Car (ماشین هوشمند اپل) و تولید محصولی مرتبط با واقعیت مجازی منتشر شده است. اما جدیدترین خبر در مورد تیم‌های مخفی اپل مربوط به تیمی است که در حال کار روی اپ استور است. به گزارش Bloomberg، این تیم مخفی قصد دارد تغییرات مختلفی در اپ استور اعمال کند که یکی از آنها پرداخت هزینه از طرف توسعه‌دهندگان برای نمایش بهتر اپ‌هایشان در نتایج جستجوست.

اپل در نظر دارد، مانند مدل گوگل، این امکان را به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بدهد تا با پرداخت هزینه، محصولاتشان در صدر نتایج جستجوی کاربران به نمایش دربیاید. برای مثال، یک توسعه‌دهنده بازی می‌تواند در ازای پرداخت پول این تضمین را از اپل دریافت کند که اگر کاربری کلمه Football Game یا Word Puzzle را جستجو کرد، محصول او بالاتر از سایر بازی‌ها به نمایش دربیاید.

این گزارش خبر می‌دهد که تاد تریسی، رئیس قبلی بخش تبلیغات اپل (iAD)، به همراه 100 نفر در حال ایجاد این تغییرات در اپ استور هستند. علاوه بر این گفته شده که تیم تریسی قصد دارد کاری کند که جستجوی کاربران در اپ استور بهینه‌تر شود و بهبود یابد. در این مورد اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

گزارش بلومبرگ اضافه کرده که تیم تاد تریسی تیمی نوپاست و به همین دلیل احتمال دارد به این زودی شاهد تغییرات اپ استور نباشیم. از آذر سال گذشته، که فیل شیلر به ریاست اپ استور منصوب شد، انتظار تغییرات در این فروشگاه اینترنتی شروع شد و به نظر می‌رسد حالا تغییرات اندک اندک از راه می‌رسند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mvf

۱۳۹۵/۱/۲۸
دارن کار میکنن چجوری برنامه های پولی رو هر چه بیشتر تو پاچه مردم کنن، مثل همون کاری که تو گوشی و ساعت و تبلت و لپتاپ و ... دارن میکنن، ساده ترین چیزارو باید بابتش پولای هنگفت بدی...

سینا

۱۳۹۵/۱/۲۸
چرا همه این کارا رو ی شرکت دیگه قبلش انجام داده؟ ایا کپی کاری و تقلید نیست؟ حالا مخفی بودنش چه صیغه اییه مگه می خان بمب اتم بسازن خوبه نو اوری نداره این شرکت کپی محض از شرکتای دیگس و استادانه به اسم خودش می ده بیرون
تیم مخفیانه ههههه تاحالا هیچی از این تیم ندیدیم که بگیم اصن همچین چیزی هست