خانهاخبار
دستبند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد

دستبند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد

هوآوی دست بند هوشمند جدیدش را معرفی کرد که پیشرفت سخت‌افزاری خوبی نسبت به نسخه قبلی دارد.
۱۳۹۵/۱/۱۸

image

 

در کنفرانس اخیر هوآوی، که پرچم‌‌داران جدید این شرکت یعنی P9 و P9 Plus معرفی شدند، این شرکت از نسخه جدید مچ‌بند هوشمند خود با نام TalkBand B3 رونمایی کرد. یکی از قابلیت‌های این سری دست‌بند هوشمند هوآوی آن است که از یک قاب و یک هندزفری بلوتوث تشکیل شده که در حالت عادی به عنوان ساعت عمل می‌کند و در صورت نیاز می‌توان آن را از قاب جدا کرد و به‌عنوان هندزفری بلوتوث استفاده کرد. همچنین به‌لطف سخت‌افزار قوی‌تر، این هندزفری 25 درصد صدای بلندتر نسبت به تاک‌بند بی 2 دارد و سنسور‌های حذف صدای مزاحم نیز نسبت به نسخه قبل 80 درصد بهبود عملکردی پیدا کرده‌‌اند.

 

image

 

صفحه نمایش این محصول خمیده طراحی شده و هوآوی آن را با لایه محافظ Gorilla Glass در مقابل خط و خش حفاظت کرده است. پنل این صفحه نمایش از نوع PMOLED است و رزولوشن 80 در 1280 پیکسل را به نمایش درمی‌آورد. باتری تاک‌بند بی 3 نیز 91 میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد که، به گفته هوآوی، با هر بار شارژ کامل برای 4 روز استفاده و حدود 6 روز حالت آماده به کار و 6 ساعت به عنوان هندزفری بلوتوث قابل استفاده می‌شود. مدت زمان شارژ کامل این دست‌بند 1.5 ساعت اعلام شده است. همچنین این دستبند، مانند سری‌های قبلی خود، از استاندارد IP57 برخوردار است که به‌معنی مقاومت آن در مقابل آب و گردوغبار است؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را به مچ دست خود ببندید و دست یا ظرف بشویید و نگرانی‌ای بابت خراب شدن گجت پوشیدنی‌تان نداشته باشید.

 

image

 

این دستبند، مانند سایر گجت‌های پوشیدنی، قابلیت ثبت تعداد قدم‌ها و ثبت میزان کالری‌ای را دارد که در طول روز سوزانده‌اید. همچنین با تلفن هوشمندتان به راحتی همگام می‌شود و می‌توانید نوتیفیکشن‌های گوشی‌تان را روی این دستبند نیز دریافت کنید.

سه نوع از این محصول به بازار خواهد آمد: نسخه Elite با رنگ خاکستری تیتانیومی، نسخه Active در رنگ‌های سیاه و سفید و نسخه Classic در رنگ‌های قهوه‌ای و بژ. تفاوت اصلی این نسخه‌ها در کیفیت بند آنهاست. نسخه اکتیو و کلاسیک بند چرمی و نسخه الایت بندی با جنس فولاد ضد زنگ دارد. نسخه اکتیو ارزان‌ترین نسخه این مدل است که قیمت 190 دلاری دارد. نسخه کلاسیک 225 و نسخه الایت 282 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. هوآوی در مورد زمان عرضه این محصول هنوز حرفی نزده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)