خانهاخبار
اولین تصاویر و اطلاعات افشاشده از P9 Lite

اولین تصاویر و اطلاعات افشاشده از P9 Lite

مشخصات نسخه کوچک‌تر پرچمداران جدید هوآوی را یک وب سایت روسی افشا کرد. احتمال می‌رود این گوشی 5.2 اینچی با فاصله‌ای چند هفته‌ای از هوآوی پی 9 معرفی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شود.
۱۳۹۵/۱/۱۸

شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه معمولا پس از معرفی پرچم‌داران خود نسخه ضعیف‌تری از آن را برای بازار میان‌رده‌ها معرفی می‌کنند؛ اتفاقی که برای آیفون SE افتاد و شنیده می‌شود ال‌جی نیز نسخه ضعیف‌تر G5 را با پسوند SE معرفی خواهد کرد. همچنین HTC نیز احتمالا از نسخه کوچک‌تر HTC 10  رونمایی خواهد کرد. هوآوی هم استثنا نیست و نسخه ضعیف‌تر پرچم‌داران جدید این شرکت، P9 و P9 Plus که در کنفرانس امشب معرفی شدند، به زودی رونمایی خواهد شد. این گوشی P9 Lite نام دارد که به لطف وب‌سایت Hi-Tech Mail.ru اطلاعات اصلی آن به بیرون درز پیدا کرده است.

P9 Lite مانند P9 صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و تراکم پیکسلی 423 پیکسل در هر اینچ دارد. برخلاف P9، این گوشی دوربین دوگانه ندارد و تنها به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED مجهز است. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

 

image

 

متاسفانه در مورد پردازنده این محصول هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما تقریبا مطمئنیم که این گوشی در دو نسخه با رم 2 و 3 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و دست خریدار در انتخاب میزان حافظه داخلی بین 16 تا 128 گیگابایت باز خواهد بود. همچنین این گوشی از حافظه‌های جانبی microSD پشتیبانی خواهد کرد.

 

image

 

باتری این محصول، مانند نسخه بالادستی خود، 3000 میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد و همچنین از حسگر اثر انگشت برخوردار است.

اطلاعات بیشتری از این گوشی هنوز منتشر نشده است، ولی ما به محض انتشار اخبار بیشتر درباره P9 Lite شما را در جریان خواهیم گذاشت. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)