خانهاخبار
تماشا کنید: آزمایش گلکسی اس7 اج، 16 ساعت زیر آب

تماشا کنید: آزمایش گلکسی اس7 اج، 16 ساعت زیر آب

سامسونگ پس از یک سال وقفه، دوباره ویژگی ضد آب بودن را به پرچمداران خود افزوده است. Galaxy S7 و Galaxy S7 edge قادرند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند. در این ویدئو گلکسی اس 7 اج را مدتی طولانی‌تر زیر آب قرار می‌دهند تا ببینیم آیا این دستگاه می‌تواند جان سالم به در ببرد یا نه.
۱۳۹۵/۱/۱۷

اگرچه گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج از نظر ظاهری تفاوتی با پرچمداران سال گذشته سامسونگ ندارند، بازگشت خاصیت ضدآب بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی جدید است که با داشتن گواهینامه IP68 می‌توانند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری از سطح آب دوام بیاورند.
در ویدئوی زیر آزمایش جالبی خواهید دید که نشان می‌دهد گلکسی اس7 اج سامسونگ برای مدت طولانی‌تری درون آب قرار می‌گیرد. در این آزمایش، که کانال یوتیوب Unbox Therapy انجامش داده، یک دستگاه Galaxy S7 edge بیش از 16 ساعت درون یک شیشه پر از آب گذاشته می‎شود و کاملا جان سالم به در می‌برد.

البته مشخص است که این حجم کم آب فشار زیادی به گوشی وارد نمی‌کند، درنتیجه نباید تصور کرد که در عمق بیشتر، که فشار آب هم بیشتر است، همین نتیجه به دست می‌آید. پیش‌تر گفته شده بود در صورتی که گلکسی اس7 و اس7 اج در آب قرار داده شوند، تا چند ساعت بعد نمی‌توان آنها را شارژ کرد، ولی با این حال سربلند بیرون آمدن از این آزمایش طولانی‌مدت امتیاز مثبتی برای سامسونگ محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

احسان

۱۳۹۶/۴/۹
تا چند ساعت باید صبر کرد؟چند روز .درست میشه آیا؟؟

jeyjet

۱۳۹۵/۱/۱۸
کل شرکت سامسونگ کپیه فقط این یه مورد نیست...

Mehrdad

۱۳۹۵/۱/۱۸
دقیقا ????

سامی سام

۱۳۹۵/۱/۱۸
هر چی باشه عاشقشم کپی یا غیر کپی عالیه اگرم کپی کنه بهترین و تنهاترین نقاط قوت برندهای دیرو کپی میکنه یکجا ارائه میده.

erfan

۱۳۹۵/۱/۱۷
سامسونگ عالیه خیلی این اس7 عالیه