خانهاخبار
تبلت میان رده جدید سامسونگ رونمایی شد: Galaxy Tab A 2016

تبلت میان رده جدید سامسونگ رونمایی شد: Galaxy Tab A 2016

در مورد مدل جدید تبلت میان رده Galaxy Tab A پیش از این شایعاتی منتشر شده بود. حال سامسونگ مشخصات این تبلت را به وب‌سایت خود اضافه کرده و بدین‌ترتیب رونمایی رسمی از آن را به‌عمل آورده است. برای آشنایی با مشخصات Galaxy Tab A 2016 با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲

سامسونگ رسما در وب‌سایت خود از سری جدید تبلت Galaxy Tab A رونمایی کرد. این تبلت Galaxy Tab A (2016) نام گرفته و در اندازه ۷ اینچی معرفی شده است.

تبلت میان‌رده جدید سامسونگ یک صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن 1280x800 در پنل جلویی خود دارد که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در بالای آن قرار گرفته. پردازنده آن Exynos 3475 است که در فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند و یک واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 نیز کنار آن قرار دارد. ۱.۵ گیگابایت رم در کنار این پردازنده قرار گرفته و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در حالیکه این تبلت از کارت حافظه جانبی تا ۲۰۰ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر مشخصات Galaxy Tab A (2016) هستند.

ظاهرا خبری از اندروید مارشمالو به‌صورت پیش‌فرض روی این تبلت نیست و با اندروید لالیپاپ به بازار می‌آید. وزن ۲۸۳ گرمی و قطر ۸.۷ میلیمتری آن نیز نوید یک تبلت خوش‌دست و سبک را می‌دهد که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.

در مورد قیمت رسمی این تبلت هنوز صحبتی به‌میان نیامده اما پیش‌بینی می‌شود در مدل وای‌فای قیمت تقریبی ۱۸۸ دلار و مدل وای‌فای + سلولار آن قیمتی حدود ۲۴۵ دلار داشته باشد. 

image
image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)