خانهاخبار
رونمایی از گوشی‌ Vivo XPlay 5 Elite با 6 گیگابایت رم

رونمایی از گوشی‌ Vivo XPlay 5 Elite با 6 گیگابایت رم

بالاخره ویوو از گوشی پیشرفته خود با 6 گیگابایت رم رونمایی کرد، گوشی هوشمندی که اولین در نوع خود با 6 گیگابات رم است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۳

بالاخره انتظار‌ها به سر رسید و پرچمدار Vivo طی مراسمی در چین رسما رونمایی شد. این گوشی در دو مدل با نام‌های Vivo XPlay 5 و Vivo XPlay 5 Elite معرفی شد که در این میان Vivo XPlay 5 Elite قدرتمند از مدل دیگر است.

 

image

 

ویوو ایکس پلی 5 الیت تماما از فلز ساخته شده و با محافظ گوریلا گلس 4 پوشانده شده است. نمایشگر این گوشی 4.43 اینچی و از نوع سوپر آمولد با رزولوشن Quad HD است و تراشه اسنپدراگون 820  در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا در دل آن قرار گرفته است. این گوشی همچنین دوربینی 16 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX298) با فوکوس خودکار Phase Detection و فلش دوگانه LED دارد و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. XPlay 5 Elite شرکت ویوو دوسیم کارته است و از شبکه LTE و HiFi 3.0 پشتیبانی می‌کند. ویوو در این گوشی باتری دو 3600 میلی آمپری نیز به کار گرفته است.

image

این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی نیز هست اما اندروید 5.1 لالی پاپ را بر روی خود دارد. ایکس پلی 5 الیت از 8 مارس در چین به فروش خواهد رسید و قیمتی حدود 655 دلار دارد.

اما گوشی دیگر یعنی ایکس پلی 5 که قیمت مناسب‌تری دارد طراحی مشابه الیت دارد و از نمایشگر 5.43 اینچی QHD از نوع سوپر آمولد، دوربینی مشابه نسخه قبلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

 

image

 

تفاوت این گوشی با نسخه الیت در تراشه است و برای این گوشی تراشه اسنپدراگون 652 با 4 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. تراشه Hi-Fi به کار رفته در آن نیز با تراشه به کار رفته در الیت کمی متفاوت است. ایکس پلی 5 نیز از 8 مارس با قیمت 565 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

Alireza.T

۱۳۹۶/۱/۲۵
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم این برند چقد از لحاظ خدمات تعمیری و لوازم جانبی ساپورت میشه
لطفا جواب بدین
ممنون

فریبا

۱۳۹۶/۱/۱۲
سلام دوستان من الان دوماه درگیره گوشی خریدنم واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم بین ایفون ۷و سامسونگ اس۷مونده بودم کدومو بخرم الان رسیدم به این گوشی توروخدا راهنمایی کنید من دوربین و باتری برام خیلی مهمه

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
با سلام! من یکی دو مدل پایین تر از این مدل،(فک کنم x play 3) رو از نزدیک باهاش کار کردم.البته تو چین بودم.فووووووق العاده بود.در حال حاضر گوشی خودم گلکسی اس۵ هستش.باورتون نمیشه،وقتی تستش کردم،دلم نمیخواست با گوشی خودم کار کنم.و اون مدل عیییینا شبیه اپل۶ بود.و ۴ گیگ هم رم داشت. اما کییفیت تصویری که ازش دیدم معععرکه بود.حدود یک سال پیش،تو چین قیمتش به پول ما ۹۰۰ تومن بود. خوش باشید.

hamid

۱۳۹۵/۸/۳۰
بنظر من گوشی واقعا در خودش یک قول به حساب میاد چه قد خوبه که پولمونو علکی واسه گوشی هایs7یاایفون7خرج نکنیم با همون پول میتونم بهرتین گوشیو داشته باشیم

mobinapink

۱۳۹۵/۴/۹
vay in kh awlie,hmejore khube,doroste trkib iphone o sumsungvali natijash k awli shode