خانهاخبار
عکس‌هایی از نمونه واقعی LG G5

عکس‌هایی از نمونه واقعی LG G5

در حالی که کمتر از یک هفته به رونمایی رسمی از پرچمدار جدید ال جی باقی مانده، عکس‌هایی از نمونه واقعی این گوشی در فروشگاهی در دبی لو رفته است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۷

دیگر چیزی در مورد LG G5 نمانده که فاش نشده باشد و همه می‌دانند این گوشی در MWC 2016 رونمایی می‌شود. تقریبا همه مشخصات سخت‌افزاری این محصول لو رفته و حتی، با توجه به اطلاعاتی که از سازندگان کاور گوشی به دست آمده، می‌دانیم ظاهر گوشی چگونه است.

اما امروز عکس‌هایی از نسخه واقعی این گوشی به دست آمده است؛ نسخه‌ای که در یکی از فروشگاه‌های مجازی در دبی به فروش می‌رسد. این گوشی از امریکا به دبی رسیده و در این فروشگاه با قیمت 680 دلار به فروش می‌رسد. گفته شده این گوشی IMEI معتبر دارد و با پکیج اصلی عرضه شده است. نمی‌توان با قطعیت صحت این خبر را تایید کرد، اما اگر به عکس‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم که به نظر می‌رسد این گوشی همان ال‌جی جی5 است. بدنه گوشی، همان‌طور که انتظار می‌رفت، فلزی است و اسکنر اثر انگشت نیز، مثل عکس‌های قبلی گوشی، روی بدنه دستگاه دیده می‌شود.

 

image

 

در این تصاویر همچنین دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که اکانت evleaks پیش‌تر فاش کرده بود. متاسفانه در عکس‌های فاش‌شده مشخص نیست که آیا این گوشی، مانند V10، دو نمایشگر دارد یا نه، اما عکس‌هایی که قبلا از این دستگاه فاش شده بود از نمایشگر دوگانه ال‌جی جی5 خبر داده بود.

به‌هرحال این تصاویر منطقی‌ترین عکس‌هایی است که از ال‌جی جی5 فاش شده. حال کمتر از یک هفته دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم آیا این عکس‌ها به حقیقت نزدیک است یا خیر. نظر شما چیست؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۱۱/۲۸
خوب اقای بی سواد بیرون زدگی لنز دوربین همشد تقلید. بعدشم دقیقا سامسونگ چی داره که بقیه ازش تقلید کنن.

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۲۸
آخه کجای این دوربین شبیه به دوربین گوشی های دیگه هست؟؟؟ یک چیزی بگو با عقل جور در بیاد !!!!
گوشی من بین مایکروسافت اچ تی سی سونی یا ال جی خواهد بود...به احتمال زیاد ال جی یا سونی..البته خیلی وقته گوشیم عوض نکردم کسی می دونه راهنمایی کنه..

اشکان

۱۳۹۴/۱۱/۲۸
دوربین بیرون زده ؟؟ تقلید از سامسونگ :|

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
این چه طراحی که این داره باع همون g4 بهتر بود این چیه مثل وزغ میمونه

yh

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
خیلی زشته............... آلومینیوم بکاررفته درش آدمو یاد m7‌میندازه... باید قبول کرد ایچ گوشی فلزی اچ تی سی نمیشه