خانهاخبار
معرفی گوشی تجملی Samsung S9402 Ego

معرفی گوشی تجملی Samsung S9402 Ego

گروه خبری GSM : اگر بخاطر داشته باشید حدود یک ماه پیش خبرهایی را در خصوص گوشی گران قیمت و دو سیم کارته Samsung S9402 به اطلاع شما رساندیم. کمپانی سامسونگ اخیرا این گوشی جدید خود را بطور رسمی معرفی نموده است
۱۳۸۷/۹/۱۷

گروه خبری GSM :  اگر بخاطر داشته باشید حدود یک ماه پیش خبرهایی را در خصوص گوشی گران قیمت و دو سیم کارته Samsung S9402 به اطلاع شما رساندیم. کمپانی سامسونگ اخیرا این گوشی جدید خود را بطور رسمی معرفی نموده است. نام دیگر این گوشی Ego است که به دلیل بالا بودن قیمتش واقعا برازنده آن است. از ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایشAMOLED    2 اینچی و دوربین5 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک و تشخیص چهره اشاره کرد. Samsung S9402 Ego از یک نوع آلیاژ فلز مایع خوش رنگ محصول موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech)، ساخته شده است.

              

 گفته می شود این فلز مایع 3 برابر قوی تر و 1.6 برابر انطاف پذیرتر از  تیتانیم است. همچنین قادر است در مقابل فشاری معادل  1.8 برابر فشاری که تیتانیم می تواند تحمل کند، تاب بیاورد و از رسانایی گرمایی بسیار کمتری برخوردار است. کلیه مقوله های موجود در این گوشی منحصربفرد است اعم از content، منو، زنگها که صرفا مخصوص این گوشی بوجود آمده و نمونه آنها را در هیچ گوشی دیگر مشاهده نخواهید کرد. پیش بینی می شود S9402 تا پایان همین ماه (و ابتدا در روسیه) با قیمت تقریبی 1400 یورو( معادل 1800 دلار آمریکا) روانه بازار شود( یعنی کمی ارزانتر از گوشی Aura کمپانی موتورولا و بسیار گرانتر از Nokia 8800 Carbon Arte).

           

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)