خانهاخبار
iOS 9.3 Beta 2 منتشر شد

iOS 9.3 Beta 2 منتشر شد

شب گذشته اپل نسخه دوم آزمایشی آی او‌ اس 9.3 را منتشر کرد که با تغییر جدیدی همراه است.
۱۳۹۴/۱۱/۶

شرکت اپل روز ۲۱ دی ماه از اولین نسخه آزمایشی iOS 9.3 پرده‌برداری کرد. این روزها این شرکت علاوه بر iOS 10، که قرار است برای آیفون 7 بیاید و در نمایشگاه WWDC 2016 خردادماه سال ۹۵ معرفی می‌شود، مشغول کار روی آپدیت بزرگ 9.3 است که به احتمال زیاد همزمان با معرفی iOS 10 و آیفون 5se و آیپد ایر ۳ برای همگان منتشر خواهد شد.

iOS 9.3 با قابلیت‌های فراوان جدیدی همراه بود که از بارزترین آنها می‌توان به Night Shift اشاره کرد. حال اپل تصمیم گرفته دکمه مخصوص شیف شب را به داخل Control Center یا همان مرکز فرمان در نسخه آزمایشی دوم آی‌او‌اس ۹.۳ اضافه کند تا کاربر هرچه راحت‌تر از گذشته بتواند به آن دسترسی سریع پیدا کند. در این نسخه شاهد برطرف شدن بسیاری از باگ‌ها هستیم و سیستم عامل نرم‌تر و روان‌تر نسبت به iOS 9.2.1 اجرا می‌شود.

 

image

 

فعلا اپل iOS 9.3 Beta 2 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است، ولی چندین ساعت بعد باید شاهد عرضه نسخه Public Beta 2 آن هم برای کاربران عمومی باشیم که قصد دارند به این نسخه بروند. 

 

image

 

اگر شما هم این نسخه را دریافت کرده‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

zehtab

۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شی شی هه؟

ابراهيم

۱۳۹۴/۱۱/۷
سلام ،من امروز گوشيمو اپديت كردم بعد هيچكدوم إز برنامه هامو اجرا نميكنه.چيكار كنم؟

پوریا

۱۳۹۴/۱۱/۷
سلام . این نسخه قابل دسترس نیست . فقط همان نسخه 9.2.1 اخرین نسخه اماده دانلود هست

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلام ي كمك مي خواستم من أيفون 6sدارم إز گوشيم يكم سنگين كار ميكنه لطفا كمكم كنيد

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۶
واقعا بی نظیر شده خیلی باحاله مخصوصا اون ک برایه چشمه باعث میشه چشمت خسته نشه بی نظیره واقعا تاثیرشو دیدم و احساس کردم البته اینجوریم نی ک بگی خوابت میبره عین خرصه خواب اورده یکم طول میکشه خوابت ببره ولی یکم مثلا خیلی کار کنی یه ربع ساعتی بی خوابی بعد خوابت میگیره در صورتی که در گوشیا دیگه این ربع ساعت ساعت ها ممکن بود طول بکشه یااصلا خوابت نبره خودمم اینجوزس شدم گوشی روون شده و باگ ها کاملا رفتن و پیشنهاد میکنم حتما حتمااپدیت کنید