خانهاخبار
سامسونگ از دیجیتایزر خود در نمایشگر گلکسی اس7 استفاده می‌کند

سامسونگ از دیجیتایزر خود در نمایشگر گلکسی اس7 استفاده می‌کند

سامسونگ در تلاش است در تامین قطعات گوشی‌های هوشمند خود کمترین وابستگی را به شرکت‌های دیگر داشته باشد. در تازه‌ترین اقدام، این شرکت قصد دارد دیجیتایزر نمایشگرهای خانواده Galaxy S7 را خودش تامین کند.
۱۳۹۴/۱۱/۳

شرکت سامسونگ در ساخت گوشی‌های هوشمندش تا حد زیادی به خودش متکی است. در حال حاضر پنل‌های نمایشگر، سنسورهای دوربین، پردازنده، چیپ‌های رم، چیپ‌های حافظه و رادیوهای تلفن همراه را تماما خود سامسونگ تولید می‌کند. حال این شرکت کره‌ای قصد دارد به سوی استفاده از آی‌سی‌های تاچ اسکرین‌ ساخت خود برود.

 

image

 

براساس گزارشی منتشرشده، سامسونگ در سه سال گذشته در حال توسعه دیجیتایزر نمایشگر خود بوده و اخیرا تصمیم گرفته است از آن در گلکسی اس7 استفاده کند. خبر مهم‌تر این است که این دیجیتایزرهای جدید تنها برای خانواده اس7 ساخته می‌شوند. پیش از این سامسونگ از دیجیتایزرهای ساخت شرکت‌های Synaptics و ST Microelectronics در دستگاه‌های رده بالا استفاده می‌کرد که با قطع یا کاهش خرید، این شرکت‌ها با کاهش درآمد محسوسی مواجه خواهند شد.
به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد وابستگی خودش را به شرکت‌های خارجی کم کند و از آنجا که نمایشگرهای لمسی به‌طور فزاینده‌ای در انواع محصولات استفاده می‌شوند، کره‌ای‌ها می‌خواهند روند توسعه دیجیتایزرهای خود را سرعت ببخشند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yh

۱۳۹۴/۱۱/۴
ببخشید دوستان منظورم اچ تی سی بود اشتباه شد

erfan

۱۳۹۴/۱۱/۳
samsung eshghe e e e e e e e eshgh

yh

۱۳۹۴/۱۱/۳
گوشیهای سامسونگ فقط یک تاچ با کیفیت داشتن که تا حدودی درست کار میکرد که اونم پر