خانهاخبار
LGKB770 و سیستم پخش تصاویر تلویزیونی دیجیتال

LGKB770 و سیستم پخش تصاویر تلویزیونی دیجیتال

گروه خبری GSM : با وجود گوشی LG KB770 می توانید در گوشی خود به تماشای تصاویر ویدئویی بنشینید و این امر ممکن است شما را به یاد گوشی هوشمند HTC Touch HD بیاندازد
۱۳۸۷/۹/۱۱

گروه خبری GSM : با وجود گوشی LG KB770 می توانید در گوشی خود به تماشای تصاویر ویدئویی بنشینید و این امر ممکن است شما را به یاد گوشی هوشمند HTC Touch HD بیاندازد. اما بین این دو محصول تفاوت عمده ای وجود دارد. LG KB770 دارای یک DVB-T Tuner است که پخش نامحدود تصاویر تلویزیونی دیجیتال را برای کاربران میسر می سازد. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 3 اینچی لمسی است که تماشای تلویزون را برای کاربر لذت بخش می سازد. همچنین دارای یک GSM سه بانده و پشتیبانی WCDMA 2100، و قابلیت اتصال  GPRS، EDGE،UTMS و HSDPA بوده اما از پشتیبانی  Wi-Fi و GPS برخوردار نیست.

                  

 دوربین LG KB770، دوربینی است دیجیتال و  3 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک با کارایی فوق العاده بالا. همچنین دارای یک دوربین برای مکالمه تصویری نیز هست. این ویژگیها ممکن است کاربران را تحن تاثیر قرار دهد اما با وجود این عدم برخورداری از دو  ویژگی مذکور می تواند از نکات ناامید کننده این محصول به شمار آید. این گوشی احتمالا ابتدا در آلمان و با قیمت 499 یورو به همراه قرارداد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)