خانهاخبار
ال‌جی نمایشگر لوله شونده خود را به 2016 CES می‌آورد

ال‌جی نمایشگر لوله شونده خود را به 2016 CES می‌آورد

شرکت‌های تکنولوژی در حال آماده شدن برای CES 2016 هستند و ال‌جی نیز یکی از این شرکت‌هاست که برنامه‌هایی برای معرفی محصولاتش دارد. یکی از این محصولات نمایشگر لوله شونده است.
۱۳۹۴/۱۰/۱۵
image

 

در سال 2014 ال‌جی اعلام کرد که موفق به ساخت یک صفحه نمایش OLED هجده اینچی شده است که قابلیت لوله شدن مانند روزنامه را دارد. حال به نظر می‌رسد این صفحه نمایش آماده شده است که در CES امسال به نمایش در بیاید. این طرح مفهومی یکی از چندین طرح مفهومی است که ال‌جی سعی می کند این روزها به نمایش در بیاورد تا به همگان نشان دهد با پنل‌های OLED چه کارها که نمی‌توان کرد. ال‌جی در زمان اعلام خبر ساخت این پنل اعلام کرد که OLED جدیدش رزولوشن 1200 در 810 پیکسلی را به تصویر می‌کشد و معلوم نیست که در طی این دو سال تغییراتی در این صفحه نمایش داده شده است یا خیر. آمدن صفحه نمایش های تاشو به دنیای موبایل و تبلت به یک رویای شیرین می‌ماند. تصور کنید که بر روی تبلتتان در حال مطالعه روزنامه باشید و واقعا احساس در دست گرفتن یک روزنامه را لمس کنید. علاوه بر ال‌جی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، سونی و شارپ نیز در حال کار بر روی نمایشگر‌های تاشو و منعطف هستند.

به نظر می‌رسد CES 2016 برای ال‌جی محلی برای معرفی پیشرفت‌هایش در زمینه ساخت صفحه نمایش هاست.این شرکت برای معرفی یک پنل تلویزیون OLED 55 اینچی روزنامه ای بسیار باریک در نمایشگاه CES برنامه ریخته است. علاوه بر این احتمالا یک تلویزیون 55 اینچی دو طرفه نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

CES 2016 از 16 تا 19 دی ماه در لاس وگاس برگزار می‌شود.

 

منبع: Engadget

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)