خانهاخبار
تدارک سامسونگ برای Galaxy S7 : پنج میلیون دستگاه آماده فروش

تدارک سامسونگ برای Galaxy S7 : پنج میلیون دستگاه آماده فروش

سامسونگ با 5 میلیون دستگاه تولید اولیه، برای عرضه گلکسی اس7 آماده می‌شود.
۱۳۹۴/۱۰/۸
image

 

گلکسی اس7 هفتمین گوشی از سری S سامسونگ است که پرچم‌داران این شرکت را تشکیل می‌دهند و به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد. مدت‌هاست که شایعاتی در مورد این گوشی شنیده می‌شود که بعضی از آنها تا امروز تایید شده و برخی نیز همچنان غیررسمی باقی مانده است. در مورد زمان عرضه این محصول نیز گمانه‌زنی‌های بسیاری وجود دارد که یکی از رونمایی این گوشی در اواخر فوریه و دیگری از معرفی آن در 19 ژانویه (29 دی) خبر می‌دهد. بر اساس این شایعه، سامسونگ قصد دارد چهار مدل مختلف در این تاریخ معرفی کند: Galaxy S7 ،Galaxy S7 Edge ،Galaxy S7 Edge Plus و Galaxy S7 Plus. جدیدترین شایعه در مورد این گوشی پرماجرا نیز احتمال وجود حسگر عنبیه چشم در آن است.

با وجود این که احتمال معرفی این محصول در فوریه 2016 نیز زیاد است، خبری که اخیرا منتشر شده نشان از نزدیک‌تر بودن تاریخ عرضه این گوشی دارد. بر اساس این خبر سامسونگ نه‌تنها آماده معرفی گلکسی اس7 شده است، بلکه هم‌اکنون 5 میلیون دستگاه آماده فروش در انبارهای خود دارد. این تعداد زیاد تولید اولیه از اعتماد سامسونگ به پرچم‌دار بعدی‌اش حکایت می‌کند. همچنین نشان‌دهنده درسی است که امسال سامسونگ از Galaxy S6 Edge گرفته است؛ یعنی زمانی که با وجود درخواست بالا برای خرید این گوشی در ماه‌های اولیه، این شرکت به‌علت کمبود مواد اولیه قادر به تولید متناسب با تقاضای این محصول نبود.

بر اساس شنیده‌ها این 5 میلیون دستگاه مجموعی از نسخه معمولی و نسخه Edge این محصول است. علاوه بر این گفته می‌شود سامسونگ آماده تولید تعداد بالایی گلکسی اس7 در ماه فوریه است که شامل حدود 3.3 میلیون دستگاه گلکسی اس7 و حدود 1.6 میلیون دستگاه گلکسی اس7 اج است. با وجود این که اج امسال محبوب‌ترین گوشی سامسونگ بود، باز هم سامسونگ سهم کمتری برای تولید نسخه اج گلکسی اس7 در نظر گرفته است که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

 

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Muhammad 666

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
نمیرییییییییییییییییی
هواوی
نه
هاوایی
حالا که جوگیر شدی
درست تایپ کن

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۰/۹
کلا 5 تا دونه هم نمیفرشه

Next is Now

۱۳۹۴/۱۰/۹
امپراطور جدید تلفن های همراه داره میاد...

mohammad

۱۳۹۴/۱۰/۹
میتونم با اطمینان کامل بهتون بگم این گوشی قوی ترین گوشی تو پردازنده خواهد بود و اینم در نظر بگیرید که ررولوشن این گوشی چنده؟؟

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۰/۸
مطمئنن باید با HTC هم وارد رقابت بشه که انتظار میره سال 2016 گوشی های پرقدرت و ارزان قیمتی رو معرفی بکنه .