خانهاخبار
مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل مشخص شد

مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل مشخص شد

پس از سال‌ها ریاست جی‌کی شین بر بخش موبایل شرکت سامسونگ، اکنون مدیری جوان‌تر به نام دون‌جین کو به ریاست این بخش انتخاب شده است؛ شخصی که پیش از این رئیس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ موبایل بود و نقش مهمی در توسعه گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 داشته است.
۱۳۹۴/۹/۱۴

جی‌کی شین، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس و رئیس بخش موبایل این شرکت، از مدیریت تجارت گوشی‌های هوشمند کنار رفت و دون‌جین کو ریاست این بخش را به دست گرفت. آقای کو، که پیش از این ریاست بخش تحقیق و توسعه موبایل سامسونگ را بر عهده داشت، در توسعه گوشی‌های جدید سامسونگ مثل گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرده است. با این تغییرات، جی‌کی شین همچنان مسئول فنی بخش موبایل باقی خواهد ماند و بر کارهای جدید و استراتژی بلندمدت تمرکز خواهد کرد.

 

image

 

در سال‌های اخیر، سود سامسونگ در بخش موبایل همواره با کاهش روبرو بوده است، هرچند آمار این شرکت در انتهای سال 2015 اندکی صعودی شد. با این وضعیت، وظیفه دون‌جین کو به‌عنوان مدیرعامل جدید کاملا مشخص است.
اپل، اصلی‌ترین رقیب سامسونگ، توانسته به‌طور فزاینده‌ای بازار گوشی‌های رده‌بالا را به دست بگیرد، مخصوصا پس از عرضه آیفون‌ 6 و 6اس که نمایشگرهای بزرگی در اختیار دارند. در همین حال شیائومی روزبه‌روز به رقیب جدی‌تری در حوزه گوشی‌های ارزان‌قیمت تبدیل می‎‌شود. به همین دلیل سامسونگ به محصولی واقعا متمایز نیاز دارد تا شاید این شرکت را دوباره به روزهای اوج بازگرداند؛ ایده‌ای که عملی کردن آن برعهده دون‌جین کو گذاشته شده است.


منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

........................ صابر ..................

۱۳۹۵/۱۲/۲
ببیخشید ولی با احمدی نژاد اشتباه گرفتی داداچ

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۴
حالا میفهمیم که این از اون بدتر

على

۱۳۹۴/۹/۲۰
يكى از يكى دزدتر و متقلب تر. در زمينه ماشين ظرفشويى موفق تره

hy

۱۳۹۴/۹/۱۵
آقای ختص چطوری با اچ تی سی ورشکسته خخخخ؟

yh

۱۳۹۴/۹/۱۴
ظاهر سازی وبزک کردن هیچ وقت همیشه دووم نمیاره...مردم دیگه دنبال کیفیت و ختص بودن هستن هیچ کدوم از این دو گزینه در سامی موجود نمیباشد