خانهاخبار
آموزش فعال کردن Desktop View در مرورگر ویندوز فون 8.1

آموزش فعال کردن Desktop View در مرورگر ویندوز فون 8.1

اگر شما هم صاحب فبلت ویندوز فونی هستید، با نسخه دسکتاپ صفحات اینترنتی می‌توانید محتویات بیشتری روی نمایشگر دستگاه خود ببینید.
۱۳۹۴/۹/۵

با بزرگ‌تر شدن نمایشگرهای موبایل، این امکان هم برای کاربران فراهم شده تا محتویات بیشتری در نمایشگر گوشی‌شان تماشا کنند. دیگر صفحات موبایل به 3 اینچ و 4 اینچ محدود نیستند و اکنون فبلت‌هایی با اندازه‌های 5.5 و 6 اینچ هم روانه بازار شده‌اند. به‌طور پیش‌فرض هنگام مرور صفحات اینترنت با گوشی موبایل نسخه موبایل سایت‌های اینترنتی پیش روی شما قرار می‌گیرد، اما اگر بخواهید، می‌توانید نسخه دسکتاپ را مشاهده کنید؛ یعنی همان نسخه‌ای که وقتی با کامپیوتر شخصی و مرورگر نصب‌شده روی آن به گشت‌وگذار می‌پردازید، روی موبایل هم داشته باشید. البته محتویات این صفحات فرقی با هم ندارد و تنها نحوه نمایش آنها متفاوت است.

نسخه دسکتاپ صفحات اینترنتی اغلب به کار کاربرانی می‌آید که با فبلت به گشت‌وگذار در اینترنت می‌پردازند. برای فعال کردن Desktop View اینترنت اکسپلورر را باز کنید و به منوی تنظیمات بروید.

 

image

 

حالا کافی است از صفحه بازشده سراغ Website performance بروید و آن را روی desktop version تنظیم کنید. حالا می‌توانید محتویات وبسایت‌ها را همان‌طور که روی کامپیوتر شخصی خود می‌بینید روی موبایل هم تماشا کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)