خانهاخبار
گوشی 5.5 اینچی با 3 گیگابایت رم، تنها 90 دلار!

گوشی 5.5 اینچی با 3 گیگابایت رم، تنها 90 دلار!

تولیدکننده‌ای چینی این بار یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت فوق ارزان معرفی کرده است.
۱۳۹۴/۸/۲۸

image

 

شرکت‌های چینی هنگامی که وارد بازار گوشی همراه شدند بیش از هر چیز به ارزان بودن محصولاتشان معروف بودند؛ ارزان بودنی که طی چندین سال گذشته به کیفیت نیز منجر شده و با اقبال عموم نیز مواجه شده است. مثال خوب این قضیه شرکت هوآوی است که اکنون سومین شرکت پرفروش تلفن هوشمند در جهان محسوب می‌شود. اما شاید گوشی جدید شرکت UMi با قیمت 89.99 دلار شاخص‌ترین تلاش چینی‌ها برای تولید گوشی ارزان‌قیمت ولی قدرتمند باشد.

UMi ROME قرار است بدنه‌ای فلزی با ضخامت 7.9 میلی‌متر داشته باشد و پشت این محصول شباهت زیادی به گوشی‌های شیائومی نوت پرو و گلکسی نوت 5 دارد.

در مورد صفحه نمایش این دستگاه باید بگوییم نمایشگرش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و از نوع AMOLED است و از تراکم پیکسلی 267 پیکسل در اینچ بهره می‌برد؛ تراکمی که شاید چندان خوب نباشد، اما با توجه به قیمت بسیار پایین گوشی می‌توان آن را قابل قبول دانست.

 

image

 

توجه به سخت‌افزار محصول ممکن است تعجب شما را درباره قیمت آن بیشتر کند. UMi ROME از پردازنده هشت‌هسته‌ای 64 بیتی Media Tek MT6753 با موتور گرافیکی ARM Mali T-720 استفاده می‌کند. رم این محصول 3 گیگابایت است و روی کاغذ، با توجه به رزولوشن 720 پیکسلی نمایشگر، به نظر سخت‌افزار متناسبی دارد. حافظه داخلی این گوشی چینی 16 گیگابایت است، اما هنوز اعلام نشده که از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر.

کیفیت دوربین گوشی نیز احتمالا مایه تعجب شما می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل با سنسور Sony IMX164 و فلاش است. البته در زمینه دوربین جلو چندان خوب ظاهر نشده است: دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش مطمئنا طرفداران سلفی را راضی نخواهد کرد.

باتری این محصول 2500 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و قرار است با اندروید 5.1 به بازار عرضه شود.

در مورد زمان عرضه UMi ROME هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده و سخنگوی این شرکت وعده داده که ماه آینده این گوشی را روانه بازار خواهند کرد. شرکت UMi علاوه بر این گوشی محصولات جذاب دیگری نیز در نوبت عرضه دارد که از بین آنها می‌توان به Zero 2 اشاره کرد. اما تا زمان عرضه باید صبر کرد و دید که محصولات UMi همان‌قدر که به نظر می‌رسد کیفیت دارند یا خیر.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
یه درصد زیادی از پول یه محصول رو واسطه ها به اون کالا میدن.یه مثال کوچیکش اینه که میری سر مرز جنسا اکثرا یک سوم قیمته با این ک این تفاوت توی چند هزار کیلومتره.حصاب کنید اینور تا اونور کره زمین چقدر میتونه تاثیر بزاره این فقط یکی از هزاران دلیله
اگ یه شرکت بتونه این مخارج اضافی رو حذف کنن میتونن گوشی های با کیفیت و ارزان رو بدست مصرف کننده برسونن به عنوان مثال سیستم حمل و نقل شخصی داشته باشن
درزمن چند سال پیش چین اعلام کرد که میخواد با یک دهم صود وارد بازار رقابت ها بشه
و یکی از دلایل بی کیفیت بودن وسایل چین وارد کنندهای اونان ک میان درخاست جنس درجه 5 میدن
پس بهتره یه امتحانی به این محصول بکنیمو عادلانه نظر بدیم

?

۱۳۹۴/۸/۳۰
این که مثله s6 سامسونگه?

MohamadAlia

۱۳۹۴/۸/۲۸
|:

alireza

۱۳۹۴/۸/۲۸
گوشی ۹۰دلاری که ۹۰روز بیشتر کار نمیکنه!!

نیما نیما

۱۳۹۴/۸/۲۸
مفدش گرونه. همینو بس