خانهاخبار
​آیپد و مک بوک با هم ترکیب نمی‌‌شوند

​آیپد و مک بوک با هم ترکیب نمی‌‌شوند

آیپد پرو وارد بازار شده است و مدیران اپل با نکوهش سرفیس‌های مایکروسافت سعی دارند محصول خود را بهتر جلوه دهند. تیم کوک ایده تولید محصولی ترکیبی را کاملا رد می‌کند.
۱۳۹۴/۸/۲۵

تبلت 12 اینچی اپل وارد بازارهای دنیا شده است. حالا آیپد پرو با اختلافی سه روزه به ایران نیز رسیده است. اما جالب اینجاست که مدیران اپل جنگ روانی به راه انداخته‌اند و وارد بازی با مایکروسافت شده‌‌اند. 

 

image

 

پس از صحبت‌های تیم کوک در مورد سرفیس بوک مایکروسافت، این‌بار نوبت به مدیر اجرایی این شرکت و فیل شیلر (مدیر بازاریابی اپل) رسیده است. مدیر اجرایی این کمپانی در مورد ترکیب تبلت و نوت‌بوک می‌گوید: «چنین محصولی در تلاش است تا هم نوت‌بوک باشد و هم تبلت، اما متاسفانه در هیچ‌یک موفق نخواهد بود.» این نظر از صحبت‌های فیل شیلر نشئت می‌گیرد که بازار ترکیبی را بازاری بیهوده خوانده بود و گفته بود این بازار رشد نمی‌کند.

 

image

 

مشخصا اپل سراغ تولید دستگاه هیبریدی نمی‌رود. کوک در مصاحبه با جراید اشاره کرده که به‌هیچ‌وجه قصد ساخت محصولی مرکب از مک‌بوک و آیپد ندارد. برای ساخت این محصول باید زمان زیادی صرف کنیم و طوری آن را بسازیم که ویژگی‌ها و خصلت‌های هر دو دستگاه را داشته باشد. شاید این کار به نحو احسن انجام شود، اما مطمئنا نه کاربران آیپد را راضی می‌کند و نه کاربران مک‌بوک را. کوک در ادامه صحبت‌هایش افزوده است: ما با عرضه آیپد پرو می‌خواهیم نیاز کاربران را به کامپیوتر کاهش دهیم.
اگر انتظار داشتید که اپل محصولی مانند سرفیس بوک تولید کند، باید بگوییم که چنین امری اتفاق نمی‌افتد. نظر شما چیست؟ آیا اپل از نظر خود بازمی‌گردد؟


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۸/۲۵
اپل قرار نبود اندازه گوشی خودشو تغییر بده همین طور بعید به نظر می رسید قلم برایه تبلتش بسازه همین طور بعید به نظر میرسید کیبورد برایه تبلت بسازه پس قطعا وارد عرصه محصولات هیبریدی نخواهد شد:)

ب ت چ

۱۳۹۴/۸/۲۵
کلا این مایکی عادت داره همیشه شترگاوپلنگ بسازه که هیچ کاربردی نداره جز اسباب بازی !

mvf

۱۳۹۴/۸/۲۵
دقیقا همین طوره، کارایی که با سرفس پرو میشه انجام داد خیلی حرفه ای تر و تخصصی تر از کارایی هست که با مک بوک و آیپد میشه کرد، حتما میدونید که بیشتر از 90% کسانی که محصولاته اپل رو میخرن، فقط برای تفاخر و خودنماییه، نمونشو میتونید هم تو زندگی روزمره و فضای مجازی به وفور ببینید، کسایی که موقع حرف زدن با آیفونشون، جوری گوشی رو میگیرن که آرم سیب گاز زده معلوم بشه، یا کسایی که جلوی آینه سلفی میگیرن، به هر حال اگه دنباله کیفیت و کارایی بودن، از محصولات شرکتای دیگه استفاده میکردن.

علی

۱۳۹۴/۸/۲۵
اینا الان اینجوری حرف میزنن.در مورد آیپد پرو هم همین حرفو میزدن ولی بعدش رفتن از سرفس پرو تقلید کردن

yh

۱۳۹۴/۸/۲۵
از فروش سرفیس پرو تو این چند سال و فروش آی پد پرو معلومه کدم رشد نکردن