خانهاخبار
واقعیت دارد: نکسوس 6پی به‌راحتی خم می‌شود!

واقعیت دارد: نکسوس 6پی به‌راحتی خم می‌شود!

به‌تازگی ویدئوی جدیدی از Bend Test برای Nexus 6P هوآوی منتشر شده است که نشان می‌دهد خم شدن این گوشی واقعیت دارد و این دستگاه، با وارد شدن فشار، راحت‌تر از گوشی‌های دیگر خم می‌شود.
۱۳۹۴/۸/۱۳

حدود یک هفته پیش ویدئویی در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد نکسوس 6پی گوگل، ساخت هوآوی، کیفیت و استحکام خوبی ندارد و ممکن است به‌راحتی خم شود و از هم متلاشی شود. در آن ویدئو، پیش از خم کردن گوشی، میزان مقاومت صفحه در برابر خراش و آتش نیز امتحان شده بود که نتیجه آن ترک خوردن صفحه نمایشگر و لایه محافظ گوریلا گلس 4 بود.

خیلی طول نکشید که طرفداران برند نکسوس ادعای طرح‌شده را رد کردند و با انتشار ویدئوهایی نشان دادند خم شدن نکسوس 6پی به‌آسانی اتفاق نمی‌افتد. حتی در یک ویدئو نشان داده شد که حدود 40 کیلوگرم فشار به دستگاه وارد می‌شود، ولی به‌جز اندکی خمیدگی، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.
حال فردی که ویدئوی اول خم شدن نکسوس 6پی را ساخته بود، برای تایید ادعای خود، آزمایش را روی دستگاهی کاملا نو انجام داده که در آن نشان داده می‌شود نکسوس 6پی هوآوی خیلی راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید ممکن است خم شود.

image

 


منبع: The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

احسان

۱۳۹۴/۱۰/۷
ملت شایعه پرست چی میگن اینجا! همه سایتای معتبر خارجی اینو بهترین گوشی میدونن بعد شما گول یه ویدیوی فیک رو،میخورین؟ یعنی گوگل آگاهی و دانش بی پایان شما کارشناسان عزیز رو نداشته و با هواوی همکاری کرده؟:)) بدنه هواپیما هم اگه نیروی کافی وارد بشه خم میشه!

yssin.sdsf3

۱۳۹۴/۹/۱۷
واااااااییی دودستی موبایلو گرفت بعد قرچ قروچ موبایل شکست!!!!
یعنی من دیگه سرمو میذارم میمیرم!!

Mahdi

۱۳۹۴/۸/۱۴
وقتی بدی هواوی برات بسازه بهتر از این نمیشه خخخخ...شرکتی ک با تبلیغات و اعداد و ارقام فقط فروش براش مهمه ن کیفیت و ن مشتری...

ali

۱۳۹۴/۸/۱۴
هوآوی هنوز تجربه لازم رو نداره

amir1975

۱۳۹۴/۸/۱۴
این ویدئو و 2 ویدئوی قبلی کاملا این موضوع رو تایید میکنن که با تبلیغ، میشه ذهنیت کاربران رو عوض کرد و نادرست رو درست جلوه داد. کاری که اپل و سایتهای وابسته به اون دائما در حال انجامش هستن.