خانهاخبار
ورتو، سازنده گوشی‌های لاکچری، به چینی‌ها فروخته شد

ورتو، سازنده گوشی‌های لاکچری، به چینی‌ها فروخته شد

شرکت ورتو، سازنده گوشی‌های دست‌ساز لاکچری که روزی نوکیا ایجادش کرده بود، به مجموعه‌ای از شرکت‌های چینی فروخته شد.
۱۳۹۴/۸/۱۳

برای آنهایی که با نام ورتو آشنایی ندارند، باید بگویم که این شرکت در زمینه ساخت دستگاه‌های لاکچری فعالیت می‌کند. این برند را نوکیا در سال 2012 ایجاد کرد، ولی این شرکت فنلاندی چندی بعد تصمیم گرفت آن را بفروشد. با این وجود همچنان 10 درصد از سهام ورتو به نام نوکیا حفظ شد.

 

image

 

دیروز ورتو بار دیگر فروخته شد و این بار یک گروه سرمایه‌گذار چینی به نام Godin Holdings و یک شرکت بین‌المللی خصوصی، که هویتش هنوز مشخص نیست، مالیکت این برند را تصاحب کردند. بر این اساس، مدیرعامل فعلی شرکت از سمت خود کنار گذاشته می‌شود، ولی مقر اصلی ورتو به همراه 450 کارمند آن همچنان در انگلیس باقی می‌ماند.
چند ماه پیش گزارش شده بود که ورتو قرار است وارد تجارت دستگاه‌های پوشیدنی لاکچری شود، اما با این تغییرات فعلا مشخص نیست که بر سر آینده این برند چه خواهد آمد.


منبع: Android Central

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

yh

۱۳۹۴/۸/۱۳
فعلا که داره سر سامسونگ میاد :)))))

yh

۱۳۹۴/۸/۱۳
الان تنها کمپانی که گوشی لاکچری به قیمت خوب و فوق لاعاده میفروشه اچ تی سی هستش و بس... گوشی های پرچمدارش از نظر کیفیت و جنس دقیقا همون گوشیهای لاکچری هستند منتهی با سخت افزار بسیار قوی و نه ضعیف مثل گوشی های لاکچری

-

۱۳۹۴/۸/۱۳
بله ولي واسه اچ تي سي دلم تنگ ميشه ! متاسفانه تا وقتي ورتو به مرز ورشكستگي نيفتاده بود ، ما پولمون نرسيد ازش خريد كنيم با اينكه همهيشه آرزو داشتم ورتو بخرم الان اين سهامداراي جديد كه چيني ان حتما قيمتشو ميارن هم سطح شيائومي !

reza

۱۳۹۴/۸/۱۳
به زودی همین بلا سر اچ تی سی و سونی هم خواهد آمد ورشکسته میشن و فروخته میشن