خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه سرعت iOS 9.2 Beta 1 و 9.1

تماشا کنید: مقایسه سرعت iOS 9.2 Beta 1 و 9.1

ظاهرا آی او‌ اس 9.2، با توجه به گذراندن اولین نسخه آزمایشی خود، توانسته گوی قابت را از نسخه‌های پیشین برباید و این بار قدرتمندانه iOS را به لحظات خوب خود برگرداند.
۱۳۹۴/۸/۱۱

با تجربه‌ای که من، سروش چمنی کارشناس جی‌اس‌ام، پس از نصب iOS 9.2 Public Beta 1 روی آیفون 6 پلاس خود داشتم می‌توانم بگویم، پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با باگ‌های فراوان و لگ‌ها، بهترین لحظات کار با آیفون را را تجربه کردم. تقریبا پس از عرضه iOS 7، به‌دلیل بازسازی کامل رابط کاربری iOS و افزوده شدن سالانه چند آی‌دیوایس جدید که این سیستم عامل باید پشتیبانی تمام آنها را به عهده می‌گرفت، شاهد باگ‌های Interface بسیاری بودیم. اپل هم در کنفرانس WWDC امسال، هنگام معرفی iOS 9، رسما به این موضوع اشاره کرد و به کاربران و توسعه‌دهندگان قول داد به‌جای افزودن قابلیت‌های فراوان این بار تمرکزش را به بهبودی و روان‌تر شدن این سیستم عامل و مصرف باتری آی‌دیوایس‌ها معطوف کند. اما با عرضه iOS 9.0 و آپدیت‌هایش، آن هم با فاصله زمانی کم مانند یک  یا دو هفته، که شامل 9.0.1، 9.0.2 و 9.1 بودند آن‌طور که باید و شاید کاربران از کارکرد این نسخه راضی نبودند. عدم بهبود و وجود باگ‌ها باعث شد کم‌کم کاربران امیدشان را از دست بدهند. ولی به‌هرحال گویا این بار اپل توانسته تیم نرم‌افزاری خود را تحت فشار بگذارد تا در iOS 9.2 واقعا به قولش درباره ایجاد بهبود وفا کند.

این نسخه باگ‌های ریزی را مانند لود شدن Settings زیر گزینه AirPlaneMode تا مواردی مانند کمی داغ شدن آیفون ۶اس هنگام کار کردن با آن را برطرف کرده است. انیمیشن‌های AppSwitcher بسیار روان‌تر از iOS 9.1 شده و همچنین بهبودهایی به Safari و انیمیشن جدیدی هنگام استفاده از سیری اضافه شده‌اند.

تجربه‌ای که این نسخه به من داد سرعت و پایداری iOS 6 با اینترفیس جدید و به‌روز بود؛ البته با توجه به اینکه هنوز این اولین نسخه آزمایشی این نسخه سیستم عامل است، دور از انتظار نیست که بتواند بهتر از این هم عمل کند.

ویدئوی اول را خودم گرفته‌ام که با کمی دقت در آن می‌توانید انیمیشن جدیدی مشاهده کنید: سیری پس از اجرا کردن دستور کاربر نوار رنگی پایین صفحه را در صفحه پخش می‌کند.

ویدئوی دوم را فردی در خارج از کشور گرفته است که با چندین آیفون مختلف سرعت iOS 9.2 و 9.1 را نشان می‌دهد.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)