خانهاخبار
عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 9.2

عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 9.2

پس از عرضه آی‌او‌اس ۷ متاسفانه هر سال پس از عرضه آپدیت‌های بزرگ مانند iOS 8 و iOS 9 شاهد پدیدار شدن دسته‌ای از باگ‌های فراوان بودیم. حالا اپل بار دیگر دست‌به‌کار شده و iOS 9.2 Beta 1 را، به امید بهبودی این سیستم عامل، منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۸/۶

همان‌طور که در جریان اخبار iOS در جی‌اس‌ام هستید، درست هفته پیش شاهد عرضه iOS 9.1 بودیم؛ با هدف آماده‌سازی این سیستم عامل برای iPad Pro، افزودن ۱۵۰ عدد Emoji، برطرف کردن تعدادی از باگ‌های موجود و همگام‌سازی بهتر آن با Apple Watch. عرضه این همه آپدیت، شامل 9.0.1، 9.0.2 ، 9.1 و حالا نیز 9.2، در عرض تنها چند هفته نشان‌دهنده بی‌ثباتی این نسخه سیستم عامل نسبت به نسل‌های پیشین آن مانند iOS 6 است. گویا اپل به‌جای عرضه یک آپدیت بزرگ‌تر اما کارآمدتر، که بسیاری از مشکلات را یک‌جا برطرف کند، دست به آپدیت‌های لحظه‌ای متعدد زده است.

فعلا گزارش کاملی از جزئیات تغییرات منتشر نشده و اگر اطلاعاتی به دستمان رسید، همین مطلب را آپدیت می‌کنیم. اما اپل به‌صورت رسمی این تغییرات را اعلام کرده که می‌توانید روی دستگاهتان مشاهده‌شان کنید:

  • اضافه شدن SFSafariViewController که به کاربر امکان می‌دهد افزونه‌های سوم‌شخص را نصب کند (3rd party Action Extensions)
  • با چند ثانیه لمس دکمه Reload قابلیت‌های جدیدی مانند بارگذاری صفحه بدون AdBlocker و گزینه نمایش دسکتاپ سایت پدیدار می‌شود
  • رفع مشکلات هنگام نصب برنامه‌های درون‌وب (WebApp) که باعث مشکلاتی در نمایش Status Bar می‌شد

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)