خانهاخبار
اچ تی سی وان A9 از 16 آبان 100 دلار گران‌تر می‌شود

اچ تی سی وان A9 از 16 آبان 100 دلار گران‌تر می‌شود

زمانی که گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 را به طور رسمی شناختیم، نظرمان به قیمت این وسیله جلب شد، اما ظاهرا این جلب توجه سوء تفاهمی بیش نیست.
۱۳۹۴/۸/۷

هفته گذشته وقتی اچ‌تی‌سی مدل وان A9 را، که شباهت بسیاری به گوشی آیفون دارد، معرفی کرد، یکی از خصوصیت‌های این مدل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نمود: قیمتی ۴۰۰ دلاری که برای چنین مدلی بسیار وسوسه‌کننده است. اما شاید از این نکته بی‌خبر باشید: ۴۰۰ دلار به‌نوعی قیمت تخفیف‌خورده این مدل است و پس از روز ۱۶ آبان قیمت این محصول جدید اچ‌تی‌سی وان ۱۰۰ دلار افزایش می‌یابد و به ۵۰۰ دلار می‌رسد.

 

image

 

پیش از این تصور می‌شد اچ‌تی‌سی قصد دارد وان A9 را برای همیشه با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش برساند، اما به تازگی روشن شده که این عدد یک قیمت ویژه برای کسانی است که پیش از سایرین وان A9 را از طریق خرده فروشی‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین پیش‌خرید می‌کنند. همان‌طور که اشاره شد، پس از گذشت مدتی قیمت وسیله به ۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد. زمانی که برای این تغییر قیمت اعلام شده یک دقیقه بامداد (به وقت محلی) روز ۱۶ آبان است. اچ‌تی‌سی در این باره نوشته است:

 

قیمت اچ‌تی‌سی وان A9 در سرتاسر دنیا برای تمام توزیع‌کنندگان و اپراتورهای همکار یکسان است. برای تطابق قیمت‌ها با نیاز بازارهای محلی، این اجازه داده شده است که قیمت وسیله در دوره‌های کوتاهی به شکل ویژه کاهش داده شود. [در همین راستا] قیمت وان A9 در خاک امریکا هنگام سفارش به‌صورت آنلاین یا از طریق خرده‌فروشی‌ها به‌طور موقت از شرایط ویژه برخوردار خواهد بود. این شرایط ویژه تنها برای پیش‌خرید این وسیله در نظر گرفته شده است و پس از آن‌که وان A9 به طور گسترده در اختیار توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشی‌ها قرار گرفت، قیمت به حالت عادی برمی‌گردد.

 

در بسیاری از نقد و بررسی‌های خوانده بودیم که گوشی‌ای با مشخصات اچ‌تی‌سی وان A9 و قیمت ۴۰۰ دلاری پیشنهادی است که بسیاری از کاربران را وسوسه می‌کند و شانس زیادی برای جلب توجه دارد. با فهمیدن این که قیمت اصلی ۵۰۰ دلار است، توصیفات این چنینی دیگر چندان معنایی ندارند و از این پس نمی‌توان از قیمت وان A9 به‌عنوان نکته‌ای کلیدی در فروش یاد کرد.

 

با این حال، اگر قیمت ۴۰۰ دلاری این تلفن هوشمند نظر شما را نیز جلب کرده است، تا روز ۱۶ آبان فرصت دارید که آن را پیش‌خرید کنید.

 

منبع: Gizmodo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۴/۸/۹
الان htc حالو روز خوبی نداره نباید بااینکارا مشتریهاشو ناراحت کنه

yh

۱۳۹۴/۸/۹
قیمتش همون 400 دلاره.. مطمئن باشین... برای پیش فروش بیشتر گفته... تو پیش فروش اگر شرکتهای مخابراتی و و عمده فروشیها بخرن 400 دلار که دیگه اچ تی سی نمیتونه بعدا 500 دلار بفروشه ... مطمئن باشین 400 دلاره ... تازه خودm9 هم 650دلار بود که الان شده نزدیک 400 دلار... یعنی حتی با احتمال نیم در صد هم 500 دلار بده بعد یه ماه همون 400 دلار میشه...تو مقایسه این گوشی هم لطفا یه نگاه به قیمت a8 سامی که جدیدا به بازار اومده بندازین که با قیمت یک و نیم فروخته میشه و تو هیچ قسمتی برتر از این گوشی نیستیعنیa9 اچ تی سی از هر لحاظ بهتر از a8 سامسونگه

مازیار

۱۳۹۴/۸/۹
داداش شما هرجور حساب کنی این گوشی میان رده نیست هااااا!؟!؟
خیلی هم عالیه!

Mohammad

۱۳۹۴/۸/۸
منو باش به خاطر مسخره کردن فن های اپل ازین گوشی به خاطر قیمت خوبش طرفداری کردم همون بهتر که htc ورشکسته شه .منو باش گفتم میرم میخرمش با این قیمت

فرهاد

۱۳۹۴/۸/۸
برای یه گوشی میان رده 500 دلار خیلی زیاده!!! اچ تی سی با این سیاست ها هر بیشتر رو به زوال میره