خانهاخبار
​اولین گوشی هوشمند گینویی که در هند ساخته شده به بازار می‌آید

​اولین گوشی هوشمند گینویی که در هند ساخته شده به بازار می‌آید

هند دومین کشور پرجمعیت دنیا و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موبایل در جهان است. تقریبا تمام کمپانی‌های این عرصه گوشی‌هایی برای بازار هند عرضه می‌کنند، اما امروز هند شاهد رویداد جدیدی است: رونمایی از اولین گوشی هوشمند ساخت هند!
۱۳۹۴/۷/۲۰

کمپانی گینویی اولین گوشی هندی را تولید می‌کند. چند روز قبل از جشن سنتی دیوالی، درباره اولین گوشی تولیدشده در هند خبرهایی به گوش می‌رسید و به نظر می‌رسد امروز، مورخ بیستم مهرماه، از این گوشی رونمایی می‌شود.

 

image

 

این گوشی در حضور ویلیام لو، رئیس کمپانی چینی گینویی، معرفی می‌شود. در کنار ویلیام لو تعدادی از مقامات هندی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.  گینویی هفته گذشته از گوشی Elife E8 در هند رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد در هند سرمایه‌گذاری عظیمی کند؛ آنچه تاکنون مشخص شده این است که گینویی می‌خواهد 50 میلیون دلار در سه سال آینده در بازار هند سرمایه‌گذاری کند. باید دید سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی این کمپانی در هند موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. نظر شما چیست؟


منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

s

۱۳۹۴/۷/۲۱
man hAm megm micromax ke khob peshrafte dasht inham khob frosh mkne chon az sale 2011 be bad hata serventha hendi ham inja gooshe hoshmand darand

مهدی

۱۳۹۴/۷/۲۱
با سلام -جی اس ام عزیز بنده در هندوستان کار و زندگی می کنم تا آنجا که می دونم کمپانی مایکرومکس از سال 2010 (تاریخ تاسیس سال 2000 بوده)شروع به تولید گوشی موبایل کرده و تلفن های هوشمند زیادی هم تولید کرده و بهترین محصولش هم مدل Canvas gold A300 است که بسیار گوشی لوکس و با کیفیتی است و از نظر سخت افزار و نرم افزار در سطح بالایی می باشد.