خانهاخبار
آیا آیفون 6اس پلاس نیز به‌سادگی آیفون 6 پلاس خم می‌شود؟

آیا آیفون 6اس پلاس نیز به‌سادگی آیفون 6 پلاس خم می‌شود؟

پس از عرضه هر نسل از آیفون تست‌ها و بررسی‌های مختلفی درباره‌اش منتشر می‌شود. یکی از تست‌هایی که امسال رونق یافته بررسی مقاومت در برابر خم شدن است. در همین راستا وبسایت iClarified سراغ آیفون 6اس پلاس رفته و تمام تلاشش را برای خم‌کردن آن به کار بسته است!
۱۳۹۴/۷/۵

بعید است که حواشی عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس و غوغای مشکل خم شدن آنها را به این زودی فراموش کرده باشید؛ موضوعی که اپل نخست به آن بی‌توجه بود، اما در ادامه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد گوشی‌های آیفون در برابر فشارهایی که در استفاده معمول روزانه به آنها وارد می‌شود مقاوم‌اند. با وجود چنین حواشی‌ای طبیعی است کاربران کنجکاو باشند که ببینند آیفون‌های جدید در مقابل فشار چقدر مقاوم‌اند. به همین دلیل امسال، علاوه بر ویدئوهای کالبدشکافی و آنباکسینگ و دراپ تست، دسته‌ای دیگر از ویدئوها را نیز تحت عنوان تست خم شدن شاهدیم.

یکی از این ویدئوها را وبسایت iClarified منتشر کرده است. در این ویدئو تمرکز اصلی به آیفون ۶اس پلاس معطوف شده است. این دستگاه، به‌دلیل صفحه نمایش بزرگ‌ترش نسبت به ۶اس، بیشتر مستعد وارد شدن فشار است و راحت‌تر می‌توان آن را خم کرد. فکر می‌کنید ۶اس پلاس نیز به‌راحتی ۶ پلاس خم می‌شود؟!

همان‌طور که در نتیجه تست نیز مشخص می‌شود، به‌لطف استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰، بدنه آیفون‌های جدید در برابر فشار بسیار مقاوم شده است؛ تا حدی که برای خم کردن آیفون ۶اس پلاس لازم است دو نفر تمام توانشان را به کار بگیرند! بدیهی است که در استفاده روزانه هیچ‌گاه چنین فشاری به دستگاه وارد نمی‌شود.

 

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۴/۷/۵
هیچ گوشی تو دنیا خم نمیشه حتی 40 هزار تومنیش .شاید بشکنه .اون گوشی یک شاهکار مهندسی بود وبه تاریخ پیوست.