خانهاخبار
مشکل آیفون 16 گیگابایتی با ویژگی Live photos

مشکل آیفون 16 گیگابایتی با ویژگی Live photos

آیفون‌های 6s و 6s پلاس، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، سرانجام معرفی شدند. تغییرات سخت‌افزاری این محصولات نوید گوشی‌های قدرتمند می‌دهند. ویژگی‌های جدید آیفون‌های جدید هدیه اپل به طرفداران آیفون است، اما شاید بعضی از این ویژگی‌های جدید به مذاق طرفداران آیفون‌های 16 گیگابایتی خوش نیاید!
۱۳۹۴/۶/۲۱

یکی از جدیدترین ویژگی‌های افزوده‌شده به آیفون‌های 6s و 6s پلاس Live Photos است. این ویژگی هنگام عکاسی ظاهر می‌شود و به کمک کاربر می‌آید. هنگام عکس گرفتن با آیفون لایوفوتوز ویدئویی با صدا به‌مدت 3 ثانیه ضبط می‌کند. این ویژگی اتوماتیک است و پس از عکس گرفتن به ضبط ویدئو اقدام می‌کند، اما این قابلیت جالب ممکن است قاتل حافظه داخلی باشد! چون این ویدئو حافظه‌ای دو برابر عکس معمولی اشغال می‌کند.

 

image

 

عکس هرچه‌ رنگ‌ولعاب بیشتری داشته باشد و در ظرفی از حرکات و صدا بیشتر غوطه‌ور شود، خوشمزه‌تر می‌شود. اما این رنگ‌ولعاب ممکن است بلای جان حافظه باشد و صاحبان آینده آیفون‌ها را با مشکل روبرو سازد، به‌خصوص آن دسته از کاربران که آیفون 16 گیگابایتی را انتخاب می‌کنند.
خوشبختانه این ویژگی را می‌توان غیرفعال کرد و حافظه داخلی را از دسترسش خارج ساخت. برای بررسی لایوفوتوز و تاثیرش بر حافظه باید تا بررسی تخصصی آیفون های 6s و 6s پلاس صبر کرد؛ تا آن موقع همراه ما باشید.


منبع: Tech Radar

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

پوریا

۱۳۹۴/۶/۲۲
اپل مهترین چیزو داره !! اونم سخت افزار هماهنگ و فوق العاده سریع که هیچ گوشی نداره !!! هیچ گوشی ...
با 1 گیگ رم از پس همه بر میومد ! با 8 مگاپیکسل از پس خیلیای دیگه !!!
دوستان عزیز بهتره جو الکی ندین !! هنوز هم ایفون حرف اولو میزنه ... همه هم میدونن !! موفق باشید

محسن

۱۳۹۴/۶/۲۲
با این نظرات من موندم چه گوشی خوبه کی واقعا کپی کار نیست اصلا کپی کردن بده یاخوب از تجربه دیگر کمپانی ها استفاده کردن بده یا خوب هربار ویژگی جدیدی میاد میگن این از اون دزدید این از این کپی کرد اما من معتقدم بهترین گوشی که میشه تولید کرد با ظاهر وکیفیت ایفون اما سیستم عامل اندروید خام که تمام اپدیت هارو بگیره این به نظرم بهترین باشه

yashar htc

۱۳۹۴/۶/۲۲
هنگام عکس برداری هنگام فشار دادن کلید شات ویدیئویی به مدت سه ثانیه ضبط میکنه !!!!!!!!! شما رو یاد چی میندازه؟!!!! این دقیقا همون قابلیت zoe در htc هستش

ارش

۱۳۹۴/۶/۲۲
با سلام
من نمیدونم شرکت اپل پیش خودش چی فکر کرده وایفون 16 گیگی تولید میکنه که نهایتا 13 گیگ در دسترس هستش و مهمتر اینکه با فیلمبرداری 4کی دیگه حافضه معنی ندراه.
خدا کنه صدای کاربراش تو همه جای دنیا دراد

بهنام

۱۳۹۴/۶/۲۱
مقاله ای بیخودیه نخونین .خلاصه ش اینه . اپل هیچی نداره از همون اول هم نداشته و چیز جدیدی ارائه نمیده فقط با ظاهر زیبا و ایجاد حس خوب در مردم ، محصولشو غالب میکنه به همه