خانهاخبار
کاربران سیانوژن از ویندوز موبایل و بلک بری بیشتر است!

کاربران سیانوژن از ویندوز موبایل و بلک بری بیشتر است!

کاربران رام سیانوژن در کمتر از 2 سال از 10 میلیون به 50 میلیون رسیدند و اکنون دیگر این رام تنها جایگزین اندروید پیش‌فرض تولیدکننده‌ها نمی‌شود، بلکه روی برخی گوشی‌ها نیز به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است.
۱۳۹۴/۵/۱۸

طبق گفته یکی از کارمندان سیانوژن به نام ادنان بگویک، که در رویداد توسعه‌دهندگان Seattle Code Rush صحبت کرده بود، این شرکت 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و کاربران رام‌های این شرکت از کاربران سیستم‌عامل‌های ویندوز موبایل و بلک‌بری بیشتر است. این آماروارقام در حالی اعلام شده که در دسامبر 2013 سیانوژن تنها 10 میلیون کاربر داشت.

رام‌های سیانوژن تا چندی پیش تنها با روت‌ کردن دیوایس‌های اندرویدی قابل نصب بودند، اما اکنون به‌طور پیش‌فرض روی برخی گوشی‌های اندرویدی نصب شده‌اند. درحقیقت سیانوژن از ابتدا روی گوشی وان‌پلاس وان، که شهرت بسیاری نیز به دست آورد، نصب بود. سیانوژن به‌تازگی با قراردادی در هند سیستم عامل گوشی‌های میان‌رده Yu Yureka را نیز در دست گرفته است؛ حرکتی که باعث شد وان‌پلاس به فکر سیستم عامل شخصی خود بر پایه اندروید برای گوشی بعدی‌اش باشد.

 

image

 

استفاده از سیانوژن این مزیت را برای کاربران دارد که به سطوح مختلف شخصی‌سازی در گوشی اندرویدی‌شان دسترسی پیدا می‌کنند. پس وقتی که سیانوژن را از پیش روی گوشی‌تان داشته باشید، به امکانات فراوانی دسترسی خواهید داشت.

اما بحث‌وگفتگوهایی براساس صحبت‌های بگویک در مورد ویندوزموبایل (و نه ویندوزفون) به راه افتاده، زیرا ویندوز 10 موبایل هنوز منتشر نشده و ویندوز موبایل سابق نیز سیستم عاملی خارج از رده شده است. به‌هرحال نمی‌توان انکار کرد که سیانوژن کاربران بسیاری دارد و روزبه‌روز نیز بیشتر رشد می‌کند، ولی نهایتا کاربرانش هنوز آن‌قدر زیاد نشده‌اند که گوگل بخواهد نگران سیستم عامل اندروید خود باشد.

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۵/۲۷
از طریق سایت های اینترنتی میتوانید خرید نمایید

mhafri12

۱۳۹۴/۵/۱۹
جی اس ام شما که اینقدر از وان پلاس تعریف میکنید لا اقل بگید قیمتش چنده یا کجا بفروش میرسه؟!! من که همه جا رو گشتم پیدا نکردم!

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۱۸
گوگل از شدت به درد نخور بودن سیتم عاملش به فکر نیفتاد. ه. رم گوشیم از جک هدفونم داره نشت میکنه. این بندگان خدا خودشون با سیستم عاملشون کار نکردن فک میکنن خیلی خوبه