خانهاخبار
فیس‌بوک برای سیری اپل رقیب می‌سازد

فیس‌بوک برای سیری اپل رقیب می‌سازد

فیس‌بوک ثابت کرده است نمی‌خواهد تنها شبکه‌ای اجتماعی باشد و اهداف بلندتری در سر دارد. این شبکه اجتماعی اخیرا سرویس‌های جذابی تحت اپلیکیشن پیام‌رسان خود عرضه کرده و اکنون، بنابر شایعات، تصمیم گرفته است یک دستیار صوتی برای موبایل‌ها عرضه کند.
۱۳۹۴/۴/۲۴

پس از گسترش سرویس‌هایی که در اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک وجود دارد، این شرکت سراغ توسعه اپلیکیشنی جدید رفته است تا به‌واسطه آن با دستیارهای صوتی مانند گوگل ناو و سیری مقابله کند. این اپلیکیشن جدید، که به پیام‌رسان فیس‌بوک وابسته خواهد بود، عملکرد متفاوتی نسبت به دستیارهای صوتی دیگر مانند سیری دارد و به احتمال زیاد Moneypenny نام‌گذاری می‌شود.

 

image

 

Moneypenny به‌جای اینکه درخواست‌ها و فرامین صوتی کاربر را برای پردازش به کامپیوتر مرکزی ارسال کند، از افراد واقعی برای پاسخ دادن به این درخواست‌ها استفاده می‌کند. از همین رو فعلا تنها می‌توان برای راهنمای خرید یا موضوعات عمومی از این اپلیکیشن سوال کرد، اما قطعا جایی برای گسترده‌تر شدن این اپلیکیشن و پوشش موضوعات دیگر هم وجود دارد.

به‌جز این موارد چیز دیگری درباره Moneypenny نمی‌دانیم و حتی مشخص نیست این اپلیکیشن چه زمانی عرضه می‌شود. اما این‌طور که معلوم است توسعه اپلیکیشن تمام شده و اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد، بنابراین احتمال دارد به‌زودی شاهد این سرویس جدید فیس‌بوک باشیم.

منبع: 9To5Mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)