خانهاخبار
آی‌اواس ۸.۴ روز سی‌ام ژوئن از راه می‌رسد

آی‌اواس ۸.۴ روز سی‌ام ژوئن از راه می‌رسد

کمتر از یک ماه قبل بود که اپل در کنفرانس WWDC 2015 خبر داد کاربران آی‌اواس می‌توانند در iOS 8.4 از سرویس اپل موزیک بهره‌مند شوند. حالا به موعد مقرر رسیده‌ایم و قرار است روز سی‌ام ژوئن مصادف با نهم تیرماه ساعت ۸ صبح به وقت سان فرانسیسکو نسخه ۸.۴ آی‌اواس برای کاربران این پلتفرم عرضه شود.
۱۳۹۴/۴/۸

آیا شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که برای استفاده از سرویس اپل موزیک انتظار کشیده‌اند؟ خبر خوب این است که ظاهرا اپل قصد دارد نهم تیرماه یا همان سی‌ام ژوئن ساعت ۸ صبح به وقت سان فرانسیسکو نسخه نهایی آی‌اواس ۸.۴ را عرضه کند.

 

image

نکته عجیبی که در این عرضه وجود دارد این است که اپل، برخلاف همیشه که سیستم عامل آی‌اواس را ساعت ۱۰ صبح برای دانلود در اختیار کاربران می‌گذاشت، این بار قصد دارد ۲ ساعت زودتر، یعنی ساعت ۸ صبح، آن را در دسترس عموم قرار دهد. طبق برنامه قرار است ساعت ۸ صبح به‌روزرسانی به آی‌اواس ۸.۴ آغاز شود و کاربران می‌توانند پس از نصب آن اشتراک خود را به‌رایگان به مدت سه ماه در سرویس اپل موزیک ثبت کنند.

سپس یک ساعت، بعد یعنی ساعت ۹ صبح، رادیوی پخش موسیقی Beat 1 آنلاین می‌شود و کارش را رسما آغاز می‌کند. تمام کاربرانی که اپل آی‌دی منحصربه‌فرد در اختیار دارند می‌توانند تا سه ماه به‌رایگان از خدمات اپل موزیک بهره‌مند شوند، اما پس از این مدت سه‌ماهه رایگان، اگر تمایل داشته باشند به استفاده از این سرویس ادامه دهند، باید ماهانه ۱۰ دلار برایش پرداخت کنند.

باید دید اپل موزیک، که قصد دارد مستقیما با سرویس مشهور و باسابقه اسپاتیفای رقابت کند، چقدر می‌تواند در جذب کاربران موفق شود. پیش از این در خبرها شنیده بودیم اپل برای کاربران پلتفرم اندروید نیز امکان استفاده از خدمات اپل موزیک را فراهم خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این وعده عملی می‌شود.

کاربران ایران که قصد دارند آی‌اواس خود را به نسخه ۸.۴ ارتقا دهند می‌توانند ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران این به‌روزرسانی را دریافت کنند. در نظر داشته باشید اگر قصد دارید از آی‌اواس جیلبریک‌شده استفاده کنید، باید فعلا قید آپدیت به نسخه ۸.۴ را بزنید، چراکه هنوز برای این نسخه جیلبریکی منتشر نشده است.

آیا شما ترجیح می‌دهید آی‌دیوایس خود را روی نسخه فعلی آی‌اواس آن نگه دارید یا بلافاصله آن را به آی‌اواس ۸.۴ آپدیت خواهید کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ميلاد

۱۳۹۴/۴/۱۰
من آپديت نميكنم چون آيفون متاسفانه ندارم :(

محمدامین

۱۳۹۴/۴/۹
من چند روزی صبر میکنم اگر کسانی ک آپ کردن با مشکل مواجه نشدن و نارضایتی از این نسخه نبود حتما به روز رسانی خواهم کرد

kamran

۱۳۹۴/۴/۹
لحظه شماری میکنیم که آپدیت در دسترس قرار بگیره . چون بطور قطع به جز اپل موزیک امکانات بیشتر و سیستم عامل بهینه تر شده

محمد اردکانی

۱۳۹۴/۴/۹
دوست عزیز مگه ژوئن 31 روزس؟؟؟
اگه منظورتون 9 تیره میشه 30ژوئن