خانهاخبار
گوشی Z1 سامسونگ در هند به فروش بیش از 500 هزار دستگاه دست پیدا کرد

گوشی Z1 سامسونگ در هند به فروش بیش از 500 هزار دستگاه دست پیدا کرد

در حال حاضر تنها گوشی هوشمند سامسونگ که به جای اندروید از تایزن، سیستم عامل اختصاصی سامسونگ، استفاده می کند Z1 نام دارد؛ گوشی ارزان قیمتی که بیشتر در بازار کشورهای در حال توسعه عرضه شد و اکنون به نظر می رسد فروش و موفقیتش فراتر از حد انتظار بوده است. طبق گزارشات، گوشی Z1 این شرکت در کشور هند توانسته تنها در مدت 5 ماه به فروشی بالاتر از 500 هزار دستگاه دست پیدا کند.
۱۳۹۴/۳/۲۵

محصولات سامسونگ، و به خصوص گوشی های این شرکت که پرفروش ترین گوشی های اندرویدی در بازار موبایل جهان به حساب می آیند، از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و این شرکت به نوعی وامدار گوگل است، اما سامسونگ همواره نشان داده نمی خواهد برای همیشه زیر سایه گوگل باقی بماند و می خواهد راه خودش را از آن جدا کند. سیستم عامل تایزن یکی از حرکت های سامسونگ در این راه است؛ سیستم عاملی که آن را برای گوشی های هوشمند توسعه می دهد، به این امید که روزی جای اندروید را در محصولات رده بالای این شرکت بگیرد.

در حال حاضر تنها گوشی هوشمند سامسونگ که به جای اندروید از تایزن استفاده می کند Z1 نام دارد؛ گوشی ارزان قیمتی که بیشتر در بازار کشورهای در حال توسعه عرضه شد و اکنون به نظر می رسد فروش و موفقیتش فراتر از حد انتظار بوده است.

 

image

 

طبق گزارشات، گوشی Z1 این شرکت در کشور هند توانسته تنها در مدت 5 ماه به فروشی بالاتر از 500 هزار دستگاه دست پیدا کند. این گوشی همچنین در کشور بنگلادش، که جمعیت بسیار زیادی دارد، 23.4 درصد از بازار تلفن های اندرویدی را از آن خود کرده که موفقیتی بسیار بزرگ برای تایزن و سامسونگ است.

در همین حال سامسونگ درصدد عرضه گوشی تایزنی دیگری به نام Z2 است که قرار است در کشورهای روسیه، چین، مالزی و سریلانکا عرضه شود.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سظیب

۱۳۹۴/۳/۲۶
حالا که اسم گوشی ارزون امد ما شدیم کشور توسعه یافته؟!