خانهاخبار
تا دیروز مراقب سیم کارت بودیم و امروز مراقب گوشی!

تا دیروز مراقب سیم کارت بودیم و امروز مراقب گوشی!

به گزارش گروه خبری GSM، با اینکه طبق گفته مسئولینی چون مهندس محمد ابراهیم مطلع ، مدیر عامل کاخانجات مخابراتی ایران، تولید گوشی تا پایان سال نهایی می شود اما ........
۱۳۸۵/۱۰/۲۹
به گزارش گروه خبری GSM، با اینکه طبق گفته مسئولینی چون مهندس محمد ابراهیم مطلع ، مدیر عامل کاخانجات مخابراتی ایران، تولید گوشی تا پایان سال نهایی می شود اما روز به روز بر بحران بازار گوشی تلفن همراه افزوده می گردد.
ایشان با تاکید بر مقرون به صرفه بودن تولید گوشی تلفن همراه در کشور افزودند که همچنان در حال مذاکره با طرف خارجی برای انتخاب برند هستیم و این در حالی است که هرزگاهی از گوش و کنار خبر از همکاری با شرکت های معروف و غیر معروف تولید موبایل به میان می آید.
این گزارش می افزاید باز هم پس از حدود 9 ماه از تصمیم دولت برای تولید گوشی، ارزیابی دقیقتر را برای رسیدن به نتایج مثبت مد نظر قرار دادند. اما لازم به ذکر است که سه شرکت کاخانجات مخابراتی ایران و نیمه هادی عماد و کنسرسیوم سروش رسانه و شهرک های هوشمند طی توافق با وزارت صنایع می بایست تا پایان سال جاری شش میلیون گوشی نیز تولید کرده باشند.
گفتنی است که با ورود سیم کارت های جدید مردم متضررترین افراد بودند چرا که پس از گذشت یک سال ثبت نامشان برای سیم کارت، سیم کارت های خود را باید 50 هزار تومان زیر قیمت ثبت نامی بفروشند و در عوض گوشی تلفن همراه با این روند حاضر سیر صعودی را طی کرده و هرج و مرج بازار آن پول زیادی را به جیب قاچاقچیان این کالا سرازیر نموده است.
 
                                
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)