خانهاخبار
گزارش تصویری جی اس ام از اولین روز اهدای جوایز اولین های S6

گزارش تصویری جی اس ام از اولین روز اهدای جوایز اولین های S6

جی اس ام: در هفته گذشته خبری مبنی بر پیش ثبت نام پرچمداران جدید سامسونگ یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 EDGE منتشر شد. بنا بر این خبر سامسونگ در طی این مدت شروع به رزرو ثبت نام علاقه مندان به خرید این دو پرچمدار کرد تا در نهایت امروز جوایزی که از پیش اعلام شده بود را به خریداران خود اهدا کند.
۱۳۹۴/۲/۲

جی اس ام: هفته گذشته خبری مبنی بر پیش ثبت نام پرچمداران جدید سامسونگ یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 EDGE منتشر شد. بنا بر این خبر سامسونگ در طی این مدت شروع به رزرو ثبت نام علاقه مندان به خرید این دو پرچمدار کرد تا در نهایت امروز جوایزی که از پیش اعلام شده بود را به خریداران خود اهدا کند. 

 

image

 

به گزارش روابط عمومی جی اس ام، پیش از این شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که برای اولین نفراتی که طی دو روز دوم و سوم اردیبهشت موفق به دریافت گوشی خود شوند، هدایایی نیز در نظر گرفته است. تمامی کسانی که در این دو روز با در دست داشتن کد رزرو به فروشگاه‌های سامسونگ مراجعه کنند از یک میلیون ریال جایزه نقدی بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، شش نفر اولی که در هر فروشگاه موفق به دریافت گوشی خود شوند، برنده سفر استانبول با یک همراه خواهند شد. همچنین به ۶۰ نفر بعدی در هر فروشگاه، یک دستگاه LevelBox (اسپیکر وایرلس) و یک میلیون ریال وجه نقد (علاوه بر وجه نقدی که شامل همه می‌شود) تعلق خواهد گرفت. ۲۶۰ نفر بعدی در هر فروشگاه نیز برنده یک دستگاه LevelBox خواهند شد.

بنا بر همین گزارش امروز اولین روز اهدای جوایز توسط سامسونگ بود. روند اهدای جوایز بدین صورت بوده است که فرد بعد از دریافت کد رزرو از سایت سامسونگ، با بررسی موجود بودن مدل مورد نظر خود در هر یک از فروشگاه‌ها، می‌توانند در روزهای دوم و سوم اردیبهشت به یکی از فروشگاه‌های مایکروتل پلاس (بازار موبایل)، ۳۱۳ (پاساژ علاالدین)، فروشگاه مرکزی پایتخت (پاساژ پایتخت) یا مگاشاپ زنجیره‌ای سام قلهک مراجعه کنند.

 

فرصت برنده شدن را از دست ندهید

اما اگر شما نیز جزو علاقه مندان به خرید گوشی های S6 و S6 Edge هستید و کد رزرو را دریافت نکرده اید می توانید روز چهارشنبه 2 اردیبهشت از ساعت 13:30  بدون داشتن کد رزرو و  تنها با در دست داشتن كارت ملی و خرید گوشی های جشنواره از فروشگاه هایی که در بالا اعلام شد، می توانید در جشنواره شرکت کرده و از جوایز آن بهره مند شوید

گزارش تصویری اولین روز این مراسم را در زیر مشاهده می کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

NARI

۱۳۹۸/۱/۱۷
الان آخر فروردین ۹۸ هستش
۴ سال بعد از کامنت شما
الان ۲۰۰ تمن گوشی نوکیا ساده نمیشه
پرچمدار سامسونگ شده ۱۳ تمن
انگار ۳۰۰ ساله گذشته با این قیمتا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
یک جی اس امی : خیلی مبارکت باشه . مطمئن باش نیت پاک تو و خواست خدا بوده که برنده ویژه این جشنواره باشی . خدارو شاکرم به نوبه خودم که همشهریای عزیزمون لبخند رو لباشون باشه و همیشه لطف خدا شامل حالشون باشه . باز هم تبریک میگم .

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
از سامسونگ متنفرم!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
مجبورن برا فروش سامی هاشون جایزه بزارن دیگه همینطوری که کسی نمیخره...

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳
مردم چه پولایی دارن والاااااااا