خانهاخبار
خلاصه سخنرانی Jacques Van Niekerk در کنفرانس وب و موبایل ایران

خلاصه سخنرانی Jacques Van Niekerk در کنفرانس وب و موبایل ایران

جی اس ام: در دومین سخنرانی کنفرانس امروز وب و موبایل ایران، آقای ژاک فن نیکرک روی صحنه آمد. ژاک که نماینده شرکت Nespers در آفریقای جنوبی است، ارائه خود را با سخنرانی درباره یک مجله منتشر شده در سال ۱۹۸۵ میلادی آغاز کرد. او در ادامه درباره ابتدای کار خود و کار روی نرم افزار ها سخن گفت و روی تاثیر نرم افزار ها در کسب و کار ها سخنرانی کرد.
۱۳۹۳/۱۱/۲۶

جی اس ام: در دومین سخنرانی کنفرانس امروز وب و موبایل ایران، آقای ژاک فن نیکرک روی صحنه آمد. ژاک که نماینده شرکت Nespers در آفریقای جنوبی است، ارائه خود را با سخنرانی درباره یک مجله منتشر شده در سال ۱۹۸۵ میلادی آغاز کرد. او در ادامه درباره ابتدای کار خود و کار روی نرم افزار ها سخن گفت و روی تاثیر نرم افزار ها در کسب و کار ها سخنرانی کرد. سپس او درباره کلیدواژه هایی صحبت کرد که استرالیایی ها درباره فناوری به آنها فکر می کنند. یکی از مهم ترین چالش هایی که افراد فعال در حوزه تکنولوژی با آن روبرو هستند به عقیده او، فهمیدن فرهنگ مردم کشور های مختلف است. سپس در مورد نوآوری ها نکاتی مانند قابل آموزش بودن، مفید بودن و ماندگار بودن را بیان کرد. 

 

image

 

ژاک درباره پتانسیل های بازار ایران سخن گفت. به گفته او در ایران استعداد های فراوانی وجود دارد و افراد زیادی مستعد و علاقه مند به یادگیری فناوری ها دارند. اما بازار ایران مشکلاتی برای کارآفرینی دارد. این مشکلات شامل نبود اسناد و مشکلات و کمبود های سخت افزاری است. وجود مشکلات امینی، مشکلات پرفورمنسی و پایشی از دیگر مواردی‌اند که کارآفرینان با آن در ایران مواجه هستند.

 

image

 

نگاه ژاک به کسب و کار بسیار زیر ساختی است و تاکید فراوانی بر فراهم آوردن زیرساخت های سخت افزاری دارد. در مجموع ژاک نگاهی گذرا به آینده دارد. او در آینده نیز به دنبال حل کردن مشکلات سخت افزاری و زیرساختی است. در حقیقت نگاه او به فناوری هایی است که بر اساس سخت افزارهایی چون واقعیت ارزش افزوده، امنیت و همچنین پیش بینی فناوری تاکید دارد. در نهایت ژاک با مطرح کردن این سوال ارائه خود را به پایان رساند: در ۵ سال آینده در کجا قرار دارید؟

این مراسم را می توانید به صورت وبلاگ نویسی زنده از جی اس ام دنبال کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)